Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
isaangel
Elev |
20 aug, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
kommer det mer snart det börjar bli jobbigt att vänta
22 aug, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Kom igen cikki du ska inte känna någon press. Vi alla väntar på dig.
Men alla blir ändå glad om ett kapitel kommer! 22 aug, 2012 21:15 |
|
cikki
Elev |
^^ Tack. Har så mycket att göra... Hinner liksom inte.
22 aug, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Vi/Jag väntar! 22 aug, 2012 21:18 |
|
Haannaa
Elev |
Jag har inte läst på ett tag men superbt!
27 aug, 2012 07:48 |
|
Borttagen
|
åh nu är jag verkligen otålig
27 aug, 2012 15:48 |
|
lumos1
Elev |
27 aug, 2012 16:05 |
|
cikki
Elev |
Tack! Jag är ledsen, men jag skriver i den takt jag skriver. 28 aug, 2012 13:46 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Du behöver inte känna någon press!
Vi är tålmodiga! Eller jag iaf... Jag tycker Nisse kan lugna ner sig lite, all text blir bara sämre om hon försöker skynda! Om du vill ha något att läsa och följa kan du alltid läsa en ff eller gå med i något annat TMG...
28 aug, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen