ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
17 feb, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Hej snyggingar ♥
Aaah jag har så mycket att göra , hinner knappt vara här... jäävkla skiva.. 18 feb, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej snyggingar ♥ Aaah jag har så mycket att göra , hinner knappt vara här... jäävkla skiva.. Heeeej! ♥ Skiva? XD ♥ 18 feb, 2012 13:31 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Tjenare snyggis! Längtar till din skiva, du jobbar verkligen med den, fatta bra resultatet blir sen skiva? Jag känner mig helt lost här, vad har jag missat? :o 18 feb, 2012 13:34 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
OH MY ROWLING, GE UT SOM GE UT? ALLTSÅ I AFFÄREN???????????? :O ♥
18 feb, 2012 13:41 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Jo det är mycket att göra nu, det blir ingen tid här på mugglis hela nästa vecka kan jag nääästan säga.. kanske när Chris går på toa eller något.. x)
Detta blir dock roligt. Dessvärre så tar det bort mycket tid från min fritid.. äntligen är mitt personliga teckensnitt bestämt, känsn awesome ![]() Ska tatuera in det på bakre delen utav underarmen idag också. Är helnöjd. Den känns representativ för att vara mig också. 18 feb, 2012 13:45 |
|
J-star Black
Elev |
18 feb, 2012 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen