(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alastor Moodie
Elev |
inga mugglare på hogwarts
5 maj, 2012 23:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 5 maj, 2012 23:12 |
|
Love_Mugglare
Elev |
De som bevakar denna tråd är:
amanda1104 Slytherin1234 Noctum Ollis100 TheLittleAdventurer Luna Chang Love_Mugglare Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 5 maj, 2012 23:18 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej det är ni som ska skriva ert namn på den och gör som Ollis100 så slipper jag få massa onödiga ugglepostSkrivet av Ollis100: Ja, fast jag tror att det är Ginny4ever ska skriva bevakar listan! De som bevakar denna tråd är: amanda1104 Slytherin1234 Noctum Ollis100 Såhär ska det vara (Tror jag) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 5 maj, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Men då får ju om som redan skrivit det?
5 maj, 2012 23:26 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Borttagen: så här tänkte jagMen då får ju om som redan skrivit det? man kopierar texten in i rutan och skriver sitt namn på botten, så fortsätter http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 5 maj, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Borttagen: så här tänkte jagMen då får ju om som redan skrivit det? man kopierar texten in i rutan och skriver sitt namn på botten, så fortsätter Jaaaa, jag vet. men då får ju alla andra som man då länkar där massa medelanden. 5 maj, 2012 23:28 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Borttagen: så här tänkte jagMen då får ju om som redan skrivit det? man kopierar texten in i rutan och skriver sitt namn på botten, så fortsätter Jaaaa, jag vet. men då får ju alla andra som man då länkar där massa medelanden. mm men spelar det någon större roll igentligen, jag blir inte så störd av det iaf Hej 5 maj, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
De som bevakar denna tråd är:
amanda1104 Slytherin1234 Noctum Ollis100 TheLittleAdventurer Luna Chang Love_Mugglare juliasundstrom 6 maj, 2012 01:06 |
|
Ginny4ever
Elev |
hmmm... juste... men om man inte taggar sig själv så blir det ju inte så
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 6 maj, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen