Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Harry Potters liv efter striden [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]

1 2 3 ... 69 70 71 ... 133 134 135
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av heddai:
Kan du inte du skrvia MER snälla!!!!

Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll Sedan får vi se när jag hinner!

22 jan, 2012 20:12

heddai
Elev

Avatar


Toppen länktar!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F2q9jle9.gif

22 jan, 2012 20:13

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

22 jan, 2012 20:42

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!

Ja, Josefin har sagt det Är dessutom född 02.19 så det var rätt nära

22 jan, 2012 20:47

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!
Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av heddai:
Kan du inte du skrvia MER snälla!!!!

Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll Sedan får vi se när jag hinner!
Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Nejmen, det är kul :3 Särsklit att komma med oseriösa idéer 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

22 jan, 2012 21:01

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!
Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av heddai:
Kan du inte du skrvia MER snälla!!!!

Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll Sedan får vi se när jag hinner!
Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Nejmen, det är kul :3 Särsklit att komma med oseriösa idéer 8D

EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO

22 jan, 2012 21:03

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!
Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av heddai:
Kan du inte du skrvia MER snälla!!!!

Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll Sedan får vi se när jag hinner!
Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Nejmen, det är kul :3 Särsklit att komma med oseriösa idéer 8D

EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO
Jag ska komma med bra idéer också ;D
Men, TA INTE BORT NEVILLE! Då stänger jag av mobilen '-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

22 jan, 2012 21:08

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av sötalillaarasara:
Skrivet av Ginny00:
Jag fyller 19 juni om någon skulle bry sig
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!
Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år

Skrivet av Ginny00:
Skrivet av heddai:
Kan du inte du skrvia MER snälla!!!!

Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll Sedan får vi se när jag hinner!
Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Nejmen, det är kul :3 Särsklit att komma med oseriösa idéer 8D

EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO
Jag ska komma med bra idéer också ;D
Men, TA INTE BORT NEVILLE! Då stänger jag av mobilen '-'

Aha, okej. Men en dum idé så får du en varning, okej?

22 jan, 2012 21:12

EpicFaiil
Elev

Avatar


när skriver du mer?

22 jan, 2012 21:33

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Jättebra och jag fyller år den 28 januari

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

22 jan, 2012 21:39

1 2 3 ... 69 70 71 ... 133 134 135

Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]

Du får inte svara på den här tråden.