Harry Potters liv efter striden [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av heddai: Kan du inte du skrvia MER snälla!!!! Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll 22 jan, 2012 20:12 |
|
heddai
Elev |
22 jan, 2012 20:13 |
|
sötalillaarasara
Elev |
OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 22 jan, 2012 20:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig! Ja, Josefin har sagt det 22 jan, 2012 20:47 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig! Skrivet av Ginny00: Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Skrivet av heddai: Kan du inte du skrvia MER snälla!!!! Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll
22 jan, 2012 21:01 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av sötalillaarasara: Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig! Skrivet av Ginny00: Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Skrivet av heddai: Kan du inte du skrvia MER snälla!!!! Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO 22 jan, 2012 21:03 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag ska komma med bra idéer också ;D Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av sötalillaarasara: Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig! Skrivet av Ginny00: Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Skrivet av heddai: Kan du inte du skrvia MER snälla!!!! Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO Men, TA INTE BORT NEVILLE! Då stänger jag av mobilen '-'
22 jan, 2012 21:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: Jag ska komma med bra idéer också ;D Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av sötalillaarasara: Reeeeeeeeedan Sara! Jag har vetat det i typ nästan ett år OH MY DRARA du fyller ju år en dag efter mig! Skrivet av Ginny00: Och sånt bestämmer du utan att prata med mig först? Skrivet av heddai: Kan du inte du skrvia MER snälla!!!! Jag ska ha planeringsmöte på sms med Josefin ikväll EN oseriös idé och jag dödar dig. éwé Nejmen, Jag tar med Neville i nästa inlägg om du håller dig nästan allvarlig. Annars ryker han owO Men, TA INTE BORT NEVILLE! Då stänger jag av mobilen '-' Aha, okej. Men en dum idé så får du en varning, okej? 22 jan, 2012 21:12 |
|
EpicFaiil
Elev |
när skriver du mer?
22 jan, 2012 21:33 |
|
onlyoliviaa
Elev |
22 jan, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen