Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känner mig galet social just nu.
Mugglis, Honey I'm hoooomme! Nu ska man se om man kan få lite åsikter nedskrivna i forumen 20 nov, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig också social ;P
Kollar på pokémon x) ♥ "Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 09:14 |
|
Spock
Elev |
20 nov, 2011 09:15 |
|
Borttagen
|
Jag gillade det "sådär" då jag var yngre, men nu får jag riktigt mycket nostalgi då jag ser på det
(Har börjat från season 1 som jag typ aldirg sett tidigare..♥) "Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 09:24 |
|
Spock
Elev |
20 nov, 2011 09:25 |
|
Borttagen
|
Haha, men Pikatchu är så söt...♥
"Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 09:43 |
|
JoLizz
Elev |
Heej avifors, har du haft det?
"Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor"
![]()
20 nov, 2011 10:13 |
|
Celebikai
Elev |
Jag vill äta en kaka, men dom kakorna jag vill ha säljs bara på ica nere på stan och jag orkar inte dra dit :C
![]()
20 nov, 2011 10:16 |
|
Borttagen
|
UNDERBART GALANT!
Kan du förklara för mig vad ni gryffindorare tror att ni håller på med? xD Man har missat galet mycket känns det som haha. No lifer, men stolt över det ^^ 20 nov, 2011 10:16 |
|
Celebikai
Elev |
20 nov, 2011 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen