När vaknade du i morse??
Forum > Off Topic > När vaknade du i morse??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sweetfia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tio över tio. XD 4 nov, 2011 11:37 |
|
Borttagen
|
Halv fucking tolv, så djävla trött på mig själv just nu. Fyfan asså. Det här är det längsta jag har sovit på 2-3 år säkert och jag HATAR det, böh. Hela min dag är förstörd. ;_;
4 nov, 2011 11:38 |
|
kinshaw
Elev |
4 nov, 2011 12:26 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag vaknade klockan 6 på morgonen för att pappa körde till ladugården med traktorn. Den låter väldigt mycket
4 nov, 2011 15:00 |
|
Tonks-nea1
Elev |
4 nov, 2011 15:18 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade typ kvart i nio, eller nåt sånt!
5 nov, 2011 08:48 |
|
Borttagen
|
07:00, hade alarm, annars skulle jag aldrig vakna så tidigt. :s
5 nov, 2011 09:40 |
|
J00KERN
Elev |
5 nov, 2011 11:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
05:00. Det var klockan när jag panikvaknade efter att ha drömt om vidriga spindlar som befann sig på alla möjliga ställen i alla nattens drömmar. Skitdjur också
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 nov, 2011 12:38 |
|
superman
Elev |
6 för att ta båten hem från Gotland... cirka 6 timmar tidigare än jag brukar gå upp på höstlovet, haha
5 nov, 2011 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen