En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Då blir det nog ändå att jag ser den mer än en gång
"May the force be equal to mass times acceleration" 17 okt, 2010 20:22 |
|
Cindy Lewis
Elev |
Jag kommer köpa DH när den kommer ut på DvD
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 18 okt, 2010 16:31 |
|
Library
Elev |
Jag kommer köpa påde filmen och spelet, som alltid
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 16:42 |
|
Cindy Lewis
Elev |
Haha xD Men har du "Library" spelat Lego harry potter years 1-4 till DS?Har nämligen fasstnat xD
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 18 okt, 2010 16:44 |
|
Library
Elev |
Asså, poängen är att jag tänkt köpa det men vänta tills priserna gått ner lite
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 16:48 |
|
Cindy Lewis
Elev |
Asså,efter första lektionen i Förvandlingskonst första året,då kommer man till ett ställe man kan byta världar,och jag kommer inte där ifrån x'o
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 18 okt, 2010 17:14 |
|
Library
Elev |
Typ man bestämmer vilken bana man ska köra?
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 17:32 |
|
APELSiiN
Elev |
18 okt, 2010 17:32 |
|
Library
Elev |
33 till min födelsedag
Du måste se på livet med enkla ögon 18 okt, 2010 17:33 |
|
Oskan
Elev |
Och Assassins Creed Brotherhood kommer även i det tidssnåret
"May the force be equal to mass times acceleration" 18 okt, 2010 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen