J.K Rowling's hemlighet
Forum > Fanfiction > J.K Rowling's hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jätte brazum
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 1 nov, 2011 19:09 |
|
luckyBella
Elev |
1 nov, 2011 19:23 |
|
Be weasley
Elev |
jättebra *bevakar*
Sirus Black <3 läs gärna min ff: Ronald Weasleys liv 1 nov, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
FORTSÄTT!!! Du skriver jättebra, och nu finns det fortfarande en chans att börja på Hogwarts
1 nov, 2011 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 20:12
|
|
TheQuibbler
Elev |
Skrivet av Borttagen: FORTSÄTT!!! Du skriver jättebra, och nu finns det fortfarande en chans att börja på Hogwarts Tyvärr inte för mig. "You know what the issue is with this world, everyone wants a magical solutions for their problems and everyone refuses to believe in magic." - Mad Hatter/Jefferson från Once Upon a Time 1 nov, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheQuibbler: Skrivet av Borttagen: FORTSÄTT!!! Du skriver jättebra, och nu finns det fortfarande en chans att börja på Hogwarts Tyvärr inte för mig. Synd... Jag är fortfarande bara 11, och blev lite ledsen när jag inte fick något brev i somras 1 nov, 2011 20:12 |
|
Fridz
Elev |
Vad gulliga ni alla är, förlåt för ett litet slarvigt kapitel men var väldigt trött då jag skrev det!♥
HÄR KOMMER LITE MUSIK TILL Kap 10 Jag vaknade sex nästa morgon. Jag försökte att vara så tyst som möjligt då jag tog på mig min nya skoluniform. Jag ville äta frukost själv så att jag kunde få lite tid att tänka över saker. Jag drog ihop mitt långa mörkbruna hår till en boll mitt på huvudet och satte på mig lite mascara sen lämnade jag sovsalen. Jag hade inte fått mycket sömn den natten och det kändes som om jag gick i trans. Just när jag hade lämnat fängelsehålorna kände jag en hand på min axel. "Frida vars ska du gå?" Jag kände genast igen den lite hesa rösten, det var Scorpius. "Varför skräms du så?" frågade jag en aning irriterat. "Förlåt, ska du gå och äta frukost för isånnafall så skulle jag gärna äta med dig" Jag märkte hur hans attityd förändrades drastiskt då man var ensam med honom. "Visst följ med men jag varnar dig jag är ingen morgon människa som du kanske märker." Vi åt och pratade. Eller rättare sagt han pratade, mest om quidditch faktiskt men jag hade inget emot det. Då det var si så där en kvart kvar tills första lektionen som var trolldryckskonst skulle börja så kom Blair in rusandes i stora hallen med håret stående åt olika håll och tätt där efter en mycket nyvaken Goyle. "Frida du skulle ha väckt mig!" "Förlåt men jag ville ju inte störa dig i din skönhets sömn" sa jag med ett flin och killarna skrattade. Vi begav oss till trolldryckslektionen som vi skulle ha tillsammans med Gryffindor. Jag var väldigt pirrig i magen. Dels för att det var min första lektion på Hogwarts och dels för att vi skulle ha Snape som lärare. Vi kom fram till klassrummet då det var fem minuter kvar tills lektionen skulle börja. Utanför stod ingen annan än Albus Potter och hans vänner från Gryffindor. Jag såg min chans att imponera på de andra och sa "Så det är han som alla snackar om, Harry Potters son. Jag måste säga att jag blir en aning besviken på det jag ser. Jag hade förväntat mig något annat än en liten tandpetare." De andra från Slytherin skrattade och Scorpius dunkade mig i ryggen. "Den var bra Frida!" Jag ångrade direkt det jag hade sagt då jag såg Albus ansiktsuttryck men jag hann aldrig ta han på sidan och be om ursäkt för just då kom Snape gåendes i korridoren. Så vad tycker ni? Mer?
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
1 nov, 2011 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 23:12
|
|
Borttagen
|
Väldigt bra
I really like this fanfic! 1 nov, 2011 23:00 |
|
mine
Elev |
Jag äälskar verkligen din ff och speciellt att du har valt en låt som passar så bra till den. Allt blir så AWESOME
1 nov, 2011 23:16 |
|
TheQuibbler
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheQuibbler: Skrivet av Borttagen: FORTSÄTT!!! Du skriver jättebra, och nu finns det fortfarande en chans att börja på Hogwarts Tyvärr inte för mig. Synd... Jag är fortfarande bara 11, och blev lite ledsen när jag inte fick något brev i somras Mitt brev är bara lite sent. :] "You know what the issue is with this world, everyone wants a magical solutions for their problems and everyone refuses to believe in magic." - Mad Hatter/Jefferson från Once Upon a Time 1 nov, 2011 23:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen