Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
Lol. Hörde det på radion i morse och jabah "YEAH, CEDRIC DIGGORY!" Fast jag var inte där, bor 8 timmer från stockholm..
28 okt, 2011 23:16 |
|
Danzi
Elev |
Det var nån tjej som hade snyggaste Cedric Diggory skylten och den tjejen stod nere vid röda mattan så troligtvis så såg Robert den
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
29 okt, 2011 09:41 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Danzi: Det var nån tjej som hade snyggaste Cedric Diggory skylten och den tjejen stod nere vid röda mattan så troligtvis så såg Robert den OFTA, SÅ AWESOME
29 okt, 2011 10:56 |
|
NinaE
Elev |
varför har du gjort en tråd om twilight?
Mugglis handlar om hp 29 okt, 2011 22:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
I off topic får man skriva om vad man vill. without something there is no nothing 29 okt, 2011 22:15 |
|
Celebikai
Elev |
"Såg nyss Robert Pattinsson från "twilight", han var inte ens snygg.."
Ana ginas twitter x3 http://twitter.com/#!/anaginas ![]()
29 okt, 2011 22:17 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Danzi: Det var nån tjej som hade snyggaste Cedric Diggory skylten och den tjejen stod nere vid röda mattan så troligtvis så såg Robert den Håller så med Jasmin. AWESOME. Jag skulle ha åkt dig och tagit med mig en awesome skylt, men mina kompisar fick bara tag i 2 biljetter. å då valde dem två att åka utan mig, för dem trodde att jag inte var "så himla intresserad" av att åka med (eftersom jag inte gillar Twilight). Men liksom.. å 29 okt, 2011 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen