Inspirerade tatueringar?
Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 okt, 2011 15:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-27 kl. 15:46
|
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skrev inte att tråden blivit otrevlig, bara att den var trevlig, men att det kändes lite för överdrivet med berättelser om folk som slitit bort sin egen hud. Jag har aldrig hört talats om något sådant och nästan alla jag känner har en tatuering av något slag. Tycker det är dumt att skrämma upp folk i onödan. Menar du att bara för att du inte hört om det någon gång är det genast dumt? Jag tycker det är dumt att inte låta folk skriva vad de vill. Jag menade inte att göra någon rädd, det var bara en grej jag tänkte på när vi kom in på ämnet tatueringar. Varför göra så big deal av ett inlägg istället för att ignorera det om det är ett såpass känsligt ämne för dig?
26 okt, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat ha Mörkrets märke såklart där den ska vara placerad på armen men det är ju 7 år kvar för mig och jag vet inte om jag gillar HP då och dessutom kommer ju filmerna vara hemskt gammla då xD
Vet någon ett enkelt sätt att göra "fake" tatueringar? 26 okt, 2011 16:50 |
|
Elderwand
Elev |
^ Det finns ju Henna tatuering! Jättefint och går bort efter en månad kanske. man gör det med en typ av lera som man sedan skrapar bort efter ett tag, så blir det avtryck från den! Jättefint, har själv haft en på handleden c:
26 okt, 2011 16:54 |
|
Severus10
Elev |
Henna ska man inte använda.
Det är giftigt. 27 okt, 2011 14:01 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hade velat ha Mörkrets märke såklart där den ska vara placerad på armen men det är ju 7 år kvar för mig och jag vet inte om jag gillar HP då och dessutom kommer ju filmerna vara hemskt gammla då xD Vet någon ett enkelt sätt att göra "fake" tatueringar? Nä, det kommer de ju knappast att vara. Det skulle liksom vara sju år sedan den sista filmen spelades in, vilket inte är så lång tid. Och dessutom så har väl åldern inte någon betydelse så länge det betyder något för dig? 27 okt, 2011 14:08 |
|
Disa
Elev |
Nej, men antioxidanten lyckopen som finns i allt som är rött. Gör dig inte dummare än vad du är, tack på förhand! Faketatuering: HENNA! http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 27 okt, 2011 14:29 |
|
Severus10
Elev |
Jag är inte dum och kommer aldrig att vara dum.
den som sa det, den var det. 27 okt, 2011 14:30 |
|
Disa
Elev |
Därför bad jag dig att inte göra dig dum
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 27 okt, 2011 14:49 |
|
Severus10
Elev |
Jag är aldrig dum och och gör mig inte dum och jag är aldrig barnslig.
Det är du som är dum som påstår sådana saker. 27 okt, 2011 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen