Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: MUGGLISTRÄFFEN HÄNDER DÅ!Skrivet av Borttagen: Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥ Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk. En sjukt bra anledning till att man skall ha pojkvän XD åhhå, vad händer då? Jag nojar över vad jag skall göra på halloween :O Har utklädnad men ingenstans att vara...
23 okt, 2011 13:58 |
|
Borttagen
|
Nessilini: Jag med! Speciellt en Burton-regisserad.♥ Det får bli Edward Scissorhands, det var längesedan jag såg den. ^^
23 okt, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: MUGGLISTRÄFFEN HÄNDER DÅ! Skrivet av Borttagen: Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥ Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk. En sjukt bra anledning till att man skall ha pojkvän XD åhhå, vad händer då? Jag nojar över vad jag skall göra på halloween :O Har utklädnad men ingenstans att vara... och vart skall jag få pengar till att åka dit ifrån? Det kostar över en tusenlapp att åka till skåne irrån stockholm, sedan är det mat och hela den baletten, och det är så fett inte värt de pengarna med den ekonomin jag har nu. =( 23 okt, 2011 13:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen