Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lördagskväll!

Forum > Off Topic > Lördagskväll!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Dracos Tvillingsyster
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥

Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk.


En sjukt bra anledning till att man skall ha pojkvän XD

åhhå, vad händer då?

Jag nojar över vad jag skall göra på halloween :O Har utklädnad men ingenstans att vara...
MUGGLISTRÄFFEN HÄNDER DÅ!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb6985ca415f52e0bb90d95bc0b8bdb4f%2Ftumblr_mnwskqWtcW1rugdk1o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2F2a1094019f067062eba0121b73077e53%2Ftumblr_inline_mnooy604vS1qz4rgp.gif

23 okt, 2011 13:58

Borttagen

Avatar


Nessilini: Jag med! Speciellt en Burton-regisserad.♥ Det får bli Edward Scissorhands, det var längesedan jag såg den. ^^

23 okt, 2011 13:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dracos Tvillingsyster:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥

Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk.


En sjukt bra anledning till att man skall ha pojkvän XD

åhhå, vad händer då?

Jag nojar över vad jag skall göra på halloween :O Har utklädnad men ingenstans att vara...
MUGGLISTRÄFFEN HÄNDER DÅ!


och vart skall jag få pengar till att åka dit ifrån?
Det kostar över en tusenlapp att åka till skåne irrån stockholm, sedan är det mat och hela den baletten, och det är så fett inte värt de pengarna med den ekonomin jag har nu. =(

23 okt, 2011 13:59

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Lördagskväll!

Du får inte svara på den här tråden.