Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
Forum > Harry Potter > Cho Chang, nagel i ögat eller bara en Lojal vän?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: ^ Jo, men ändå delar Harry allt med Hermione och Ron och inser själv att han varit orättvis, medans han sedan själv får gå runt och undra om Chos beteende innan Hermione berättar vad det hndlar om. Varken Harry eller Cho har uppträtt korrekt... Fast det är ju för att Cho inte är lika nära Harry, som Harry är med Hermione och Ron.
25 okt, 2011 18:08 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Ms.Markus: ^ Jo, men ändå delar Harry allt med Hermione och Ron och inser själv att han varit orättvis, medans han sedan själv får gå runt och undra om Chos beteende innan Hermione berättar vad det hndlar om. Varken Harry eller Cho har uppträtt korrekt... Fast det är ju för att Cho inte är lika nära Harry, som Harry är med Hermione och Ron. Sant ![]()
25 okt, 2011 18:11 |
|
Ginnyy
Elev |
Det finns en gräns för hur mycket man ska acceptera vad sina vänner gör också. Man kan inte låta dem göra hur mycket som helst och tycka det är okej. (säger inte att Cho säkert måste varit okej med vad Marietta gjorde!)
Vad hon gjorde var fel, hon kunde fått de allihopa relegerade, då också Cho. Så jag tycker att Cho gör helt fel med att stå kvar vid Mariettas sida!
25 okt, 2011 18:33 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Fast isåfall... så är det ju inte Mariettas fel, utan Harrys/Rons/Hermiones som från första början skapade D.A?
25 okt, 2011 18:36 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ^ Fast isåfall... så är det ju inte Mariettas fel, utan Harrys/Rons/Hermiones som från första början skapade D.A? Marietta valde ju frivilligt att gå ned. Därav gick hon också med på att hålla tyst om möterna. ![]()
25 okt, 2011 18:39 |
|
Pigilinis
Elev |
Guuuuud vilket svårt val!!!!!
Cho gråter så himla mycket också!!!! Men vissa scener med henne är roliga! I ♥ ![]() 25 okt, 2011 18:40 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ^ Fast isåfall... så är det ju inte Mariettas fel, utan Harrys/Rons/Hermiones som från första början skapade D.A? Jo visst, men hon har ju gått med på det, hon blir olojal när hon skvallrade tycker jag. Sen på nån level så gjorde väl Harry, Ron och Hermione fel också..
25 okt, 2011 18:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av childhoodlight: ^ Fast isåfall... så är det ju inte Mariettas fel, utan Harrys/Rons/Hermiones som från första början skapade D.A? Marietta valde ju frivilligt att gå ned. Därav gick hon också med på att hålla tyst om möterna. Ja fast i grund och botten är det ju inte hennes fel, de skulle kunnat bli uktastade från Hogwarts ändå
25 okt, 2011 18:41 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av childhoodlight: ^ Fast isåfall... så är det ju inte Mariettas fel, utan Harrys/Rons/Hermiones som från första början skapade D.A? Marietta valde ju frivilligt att gå ned. Därav gick hon också med på att hålla tyst om möterna. Nja...Det framgår väl gansjka tydligt i boken att det var Cho som släpade med sig henne? 25 okt, 2011 18:42 |
|
Ms.Markus
Elev |
childhoodlight : Ja, det nekar jag inte till.
EMELESEL : Om hon verkligen inte ville gå så tror jag inte att Cho kunde ha tvingat med henne. Men om jag formulerar det så här: Hon skrev på frivilligt ![]()
25 okt, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen