Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Har storstädat lägenheten, anmält mig till en japansk grundkurs (och håller tummarna på att få komma med) samt känner mig fin även med rufsigt hår från dagens äventyr i riggen i spöregn... EGOBOOSTEN ÄR PÅ TOPP!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 okt, 2011 22:22 |
|
Tonkss
Elev |
Jag tog ett rejält snack idag med en kompis för hon är ihop med en kille bara för att hon inte vill se hans reaktion när hon gör slut. hihi ♥
20 okt, 2011 22:24 |
|
leumas vän
Elev |
20 okt, 2011 22:32 |
|
Cyachi
Elev |
20 okt, 2011 22:36 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag har bestämt mig för att när jag vaknar imorgon ska jag vara frisk. Trött på mediciner, trött på att ha ont, trött på att bara vara halvt medveten och delaktig hela tiden. Imorgon när jag vaknar ska jag ha mitt liv tillbaka!
20 okt, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag är bäst, helt enkelt.
21 okt, 2011 23:13 |
|
Borttagen
|
^Som ovanstående
21 okt, 2011 23:15 |
|
baramin
Elev |
Jag äger, whoop!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 okt, 2011 23:15 |
|
expelliarmus
Elev |
21 okt, 2011 23:18 |
|
sten
Elev |
21 okt, 2011 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen