Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Språååk!

Forum > Off Topic > Språååk!

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Optic
Elev

Avatar


Tyska och spanska. Vi måsta ha tyska + engelska (såklart) och sen får man välja ett till språk i 7:an om man ville och då valde jag spanska. Hela vår klass avskyr tyska men vi måste ha det.

17 okt, 2011 21:21

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Off Topic > Språååk!

Du får inte svara på den här tråden.