Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Tyska och spanska. Vi måsta ha tyska + engelska (såklart) och sen får man välja ett till språk i 7:an om man ville och då valde jag spanska. Hela vår klass avskyr tyska men vi måste ha det.
17 okt, 2011 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen