Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Något med Robin Hood
6 nov, 2011 15:16 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Drömde att var fick en önskan och min helt underbara önskan var att få bli Edward Cullen hhahah vad fint (a) Skrivet av expelliarmus: Skrivet av kinshaw: Jag drömde att mugglis bytte design och den nya var inte bra alls :c och jag har för mig att det var expelliarmus och Elley som klagade mest. hehe. Låter som om det hade kunnat vara jag! jo eller hur, jag tänkte det... ![]()
6 nov, 2011 15:19 |
|
Luna 1
Elev |
Anapneo,kinshaw,childhoodlight, expelliarmus, Elley och jag var ute och gick. Plötsligt kom Rupert ( ♥ ) och jag, Anapneo, Elley och kinshaw var helt fangirl och kramade honom. Men han råkade trampa i hundbajs, så expelliarmus och childhoodlight blev helt sura och började jaga runt honom. Men sedan dödade kinshaw dem med Elley som typ hammare.. o.O Sedan kom TOm Felton och så gifte han sig med kinshaw, men Anapneo blev så svartsjuk att hon dödade Anpneo med Elley som.. hammare xD Så sedan var det bara jag, Anapneo och Elley kvar. Så vi åkte till Stockholm och träffade Padfootie...
Tumblr.
6 nov, 2011 15:32 |
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 15:35 |
|
kinshaw
Elev |
6 nov, 2011 15:37 |
|
Luna 1
Elev |
6 nov, 2011 15:40 |
|
kinshaw
Elev |
6 nov, 2011 15:41 |
|
aggsih
Elev |
Jag drömde något jätte konstigt, kommer inte ihåg vad.
Dock kommer jag ihåg att det var jätte konstigt o.o You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 9 nov, 2011 12:10 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer inte ihåg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Kan inte drömma när det är fullmåne, jag vaknar istället stup i kvarten så hinner inte drömma något
9 nov, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen