Jag tror att Snape
Forum > Harry Potter > Jag tror att Snape
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Severus10: Fakta är att filmen är bättre. Enligt dig. Alla har som accioron sa olika åsikter, du kan tycka vad du vill. Men det är fortfarande bara din åsikt. 10 okt, 2011 17:25 |
|
Ladusvalan
Elev |
Det hade väl troligtvis gått att rädda Snape ifall inte Nagini attackerat honom, tror jag, men varför skulle Voldemort bara ha låtit honom ligga? Då är det ju inte säkert att han verkligen dör.
10 okt, 2011 17:31 |
|
Borttagen
|
hmm vem vet
8 dec, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Filmer är till för att underhålla. Ju mer effekter, ju mer tittare. Med andra ord kan jag säga att det där "snittet" antagligen bara finns där för att mätta din hjärna.
8 dec, 2011 20:32 |
|
mionee
Elev |
8 dec, 2011 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen