5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
1.Vill börja på knivkastning
2. Låter dom flesta få som dom vill eftersom jag vill skippa bråk(räknas inte inom familjen) 3. Har hittat 121 sätt att reta en HP-hatare 4.Är kär i en kille i min klass men vågar inte säga det till honom. 5. Blir snart av med tandställningen Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 maj, 2012 12:11 |
|
dumble
Elev |
1. Jag är tänd på voldemort
2. Jag hatar harry potter 3. Jag tycker inte harry har några vänner 4. Jag är kär i en tjej i min klass 5. Jag har lite rasistiska drag i mina bedömningar 23 maj, 2012 12:35 |
|
harry puck
Elev |
Jag är homosexuell
Jag är kär i en tjej i min klass Jag gillar negrar Jag är sosse Jag hatar Harry Påter, alla de där jävla långa och tråkiga böckerna och filmerna är riktigt tråkigt. Fattar ni vad jag menar eller gör ni inte det för då kan jag förklara i pm chat så skriv bara till mig om ni inte fattar. Okej? Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 23 maj, 2012 12:36 |
|
dumble
Elev |
Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA ....1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. 23 maj, 2012 12:38 |
|
Afturelding
Elev |
1. Jag korsettränar, dvs bär korsetter 4-23 timmar om dagen för att ändra formen på min bröstkorg.
2. Jag har kluven tunga, som en orm. 3. Jag drar åt vänster politiskt sett. 4. Jag ska gifta mig nästa år (endast ni här och ett antal nära vänner vet, det är lite hemligt tills inbjudningarna är skickade!) 5. Jag ska flytta hemifrån i nästa månad. ![]() ![]()
23 maj, 2012 12:39 |
|
Cindy
Elev |
1. Jag gick på piano i två terminer men slutade för att jag tröttnade så mycket på det så att jag inte orkade göra läxorna
2. Jag är kär i en kille i min klass och har frågat chans på honom. Men han har inte svarat än... (Jag frågade för ca ett år sedan) 3. Jag vill bli frisör, sångerska, fotograf, författare, dansare eller sångerska. 4. Jag är allergisk mot kiwi 5. Alla syskonen i min familj börjar på L (jag, min bror och min syster) 5:an vet ju alla som känner mig, men ni kanske inte vet det
23 maj, 2012 12:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av dumble: Skrivet av Queen Boo: HUR KAN DU VARA BÄSTIS MED NÅGON DU INTE TYCKER OM??????? FYFAN VAD DÅLIG STIL DITT FALSKA .... 1. jag vill ha gröna slingor i håret 2. Jag tycker nästan inte om min bästis 3. Min pappa har slagit mig 4. jag är helt bessat av hp (ingen hemlis) 5. Jag har slingat håret grönt men mamma blev arg så jag fick tvätta bort det direkt. jag vill faktist inte göra henne ledsen!!! jag är jättecoolig älska mig plz 23 maj, 2012 15:11 |
|
Ginny00
Elev |
1. Jag spelade trummor när jag var sisådär 7 år.
2. Astrid Lindgren är en av mina största förebilder och jag tycker jättemycket om hennes böcker. 3. Jag brukar dagdrömma om att vara vuxen och ha en egen familj. 4. Jag älskar att hoppa studsmatta och blir helt i överspeed när jag ser en som jag får använda. 5. Det finns ett elevhem som jag INTE passar i, och det är Hufflepuff. Har en massa kompisar som passar där, but i don't. Jag är alla andra elevhem men inte Hufflepuff. 23 maj, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
1. Jaghar sedan min långa praktik alltid tånaglarna målade för att det får mig att känna mig lite kvinnlig i en manlig värld. (Fast annars är jag prcis som Kintsugi - skiter fullständig i hur jag ser ut)
2. Jag har mina perioder med nördia saker. Just nu är det HP och The Last Airbender och lite the hungergames som gäller - men skall försöka komma in i Vampire Academy igen! 3. Jag lyssnar i första hand på Nightwish, ooch mycket rock - men även numera en del på radio när jag cyklar till skolan. 4. Jag har bestämt mig för att färga håret till studenten. 5. Jag kommer defintivt att se ESC i helgen! 23 maj, 2012 15:40 |
Medi
Elev |
1 Jag är född med en sjukdom. Jag kommer göra en undersöknning som jag ska få stöd med i livet.
2 Jag är rädd för en massa saker te.x att åka tunnelbana 3 Jag är allmänt läskig. 4 färgar inte håret (är rödhårig) 5 Gillar tvspel och datorer Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 23 maj, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen