det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Att han är rasist!
28 dec, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Det värsta med Voldemort är att han gjorde fel, så oerhört fel när han hade så många andra valmöjligheter.
Dessutom så tycker jag att det är fel av folk att kalla honom för dum i huvudet och liknande, för tro mig, det är han inte. Ställ er själva i hans position som ett litet barn - skulle ni ha klarat er bättre än vad han gjorde? Kanske, men inte nödvändigtvis. Och om ni inte förstår vad jag menar med "hans position som ett barn" så har ni verkligen missat en stor punkt i berättelserna om Harry Potter. Nu påstår jag dock inte att alla säger korkade saker om Voldemort, men en hel del har missuppfattat hela hans berättelse något enormt att det gör ont i ögonen. 28 dec, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Att han gjorde alla fel beslut som går att ta, rasismen och det kallblodiga mördandet. 28 dec, 2011 16:36 |
|
Borttagen
|
Det värsta med Voldemort är att han dör.
Fast jag är fortfarande övertygad om att det är en lögnaktig konspiration och att han EGENTLIGEN överlevde. *nickar ivrigt* 28 dec, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det värsta med Voldemort är att han gjorde fel, så oerhört fel när han hade så många andra valmöjligheter. Dessutom så tycker jag att det är fel av folk att kalla honom för dum i huvudet och liknande, för tro mig, det är han inte. Ställ er själva i hans position som ett litet barn - skulle ni ha klarat er bättre än vad han gjorde? Kanske, men inte nödvändigtvis. Och om ni inte förstår vad jag menar med "hans position som ett barn" så har ni verkligen missat en stor punkt i berättelserna om Harry Potter. Nu påstår jag dock inte att alla säger korkade saker om Voldemort, men en hel del har missuppfattat hela hans berättelse något enormt att det gör ont i ögonen. ^ THIS! So much. Skrivet av Borttagen: Det värsta med Voldemort är att han dör. Fast jag är fortfarande övertygad om att det är en lögnaktig konspiration och att han EGENTLIGEN överlevde. *nickar ivrigt* And this ^ jag håller med där. Han har säkert överlevt! Erkänner det inte bara för att inte bli dödad igen. 28 dec, 2011 17:16 |
|
J-star Black
Elev |
Det värsta är att han är en hycklare (brist på bättre ord).
Han säger att halvblod och mugglarfödda är avskum (mugglare ska vi inte ens tala om) men han är själv ett halvblod som inte visste nått om magi förrän han var elva!! ![]() ![]()
28 dec, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Att han är ond?
Nä, men att han är helt känslolös, för då skulle han ju inte vara lika ond.. 28 dec, 2011 18:41 |
|
Gosseflikka
Elev |
han har ju ingen näsa!!!
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 28 dec, 2011 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen