om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Hermione, jag är ganska smart. (om jag får såga det själv, HAHA) Eller så skulle jag vilja vara Fleur för att hon är så Azum!
14 okt, 2011 16:20 |
|
f00nt
Elev |
Skulle nog vara Voldemort, skulle vara kul att se världen i hans perspektiv
14 okt, 2011 17:02 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Luna Lovegood, tror och hoppas jag att jag skulle vara.
![]() 14 okt, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vara en kombination av Hermione (smart och cool) och Lee Jordan (rolig och hänger med Fred och George). Om jag bara fick välja en person skulle jag vilja vara Hermione
14 okt, 2011 22:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag känner mig som Hermione lite, blandat med typ Weasleys, Luna och Neville C:
14 okt, 2011 22:44 |
|
Tonkss
Elev |
okej... känner mig lite förvirrad... har jag skrivit i den här tråden förut? Kommer inte ihåg
Men i alla fall: Jag skulle nog vilja vara Luna eller Ginny av tjejerna, Neville eller någon av the Weasley guys (förutom Percy) av killarna. Varför? Jo, för att dom är helt underbara ju! ♥
14 okt, 2011 23:29 |
|
adliitam
Elev |
14 okt, 2011 23:29 |
|
Luna 1
Elev |
Let's seeeeeeeee. Om man tar min personlighet, Ron eller Luna.
Den jag skulle vilja vara? No idea.
Tumblr.
15 okt, 2011 09:45 |
|
Ginnny
Elev |
Ginny ♥ elr Dobby ♥
15 okt, 2011 09:45 |
|
ebbavladimir
Elev |
Ginny
15 okt, 2011 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen