Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Tack! Jag heter Linn!♥Flicknamn: Ellen, Lovisa, Olivia, Liv, Linn, Hedda, Joanne, Lily Pojknamn: Oskar, Kalle, Jonte (haha har ingen fantasi nr det gller killnamn xd) Jaha. 10 okt, 2011 10:55 |
|
Celebikai
Elev |
Emma, Esther, Mimmi, Noah, Neville, Allison, Hedvig, Daniel, Paul, Henry, Anthony, Edward, Elizabeth, Carolina, Caroline, Isabelle, Alice, Lucia, Gina, Nathalie, Ella, Ellen, Marika, Leighton, Harleen, Katie, Diana, Olivia, Adele, Veronica, Avril och Mia.
Jag ska skaffa många barn ![]()
10 okt, 2011 15:19 |
|
Ida S
Lärare |
Flicknamn: Charlielou, Cinna, Ofelia, Monique, Malva, Thea, Hillevi, Sol
Pojknamn: Charlie, James, Alexander, Theodore, Gabriel, Felix Ehhum, listan kommer nog fyllas på c: detta är de jag kommer på i skrivande stund, och som jag gillar allra mest och har gillat längst. "we live together, and harry does all the cooking." 10 okt, 2011 15:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-15 kl. 21:42
|
|
Borttagen
|
10 okt, 2011 15:26 |
|
linnvendela
Elev |
^Hp-Namn
Jag tycker om Hedda, Mina och Minna! Finns typ 800000 namn till som jag gillar men som jag inte orkar lista upp just nu...♥ Jaha. 10 okt, 2011 16:21 |
|
Smile
Elev |
Engelska namn,(mina favoriter
Rose och Justin Svenska namn, (mina favoriter Vet inte rikrigt men gillar Amanda,Lucy (man kan väl heta det på svenska?) och sådär
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
10 okt, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
Fina pojknamn är: Vincent, Noah, Tristan och Nathaniel.
Fina flicknamn är: Ophelia, Juliette, Kendra, Alexandra och Olivia. 10 okt, 2011 16:55 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Skrivet av Margaret: Tackar jag heter Fredrika, äntligen någon som känner till namnet Lily är verkligen ett av mina favoritnamn, men det måste ha den stavningen. Får jag en dotter någon gång vill jag att hon ska heta Lily. Andra fina namn är Fredrika, Luna, Alexander, Tristan, Anastasia, Signe, typ... Namn jag tycker om: Elsa Lily Hannes Alice Max Sofia Angelina Nisse Bara för att din stora kärlek heter Hannes! Jaha. 10 okt, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Måste säga att jag gillar mitt egna (Lovisa) väldigt mycket... Sen gillar jag Judith, Ellika, Svante, Elis och Lona är väldigt fina
15 okt, 2011 21:33 |
|
Tonkss
Elev |
15 okt, 2011 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen