Emma Watson > ny hårfärg
Forum > Harry Potter > Emma Watson > ny hårfärg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Ja, det är snyggt med rött hår!
4 okt, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
Även om jag föredrar Emma med långt hår, så tycker jag ändå att hon är sjukt vacker! ;o
4 okt, 2011 20:58 |
|
Stinaa
Elev |
4 okt, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Hon ser omöjligt ännu vackrare ut.
4 okt, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Hon passade ju i det
4 okt, 2011 21:54 |
|
NinaE
Elev |
jag saknar hennes långa,lockiga bruna hår
5 okt, 2011 16:51 |
|
Mintygirl89
Elev |
Rödbrunt klär henne väldigt bra!
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
21 jan, 2012 22:28 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Skrivet av NinaE: jag saknar hennes långa,lockiga bruna hår Jag med!!! Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 jan, 2012 22:31 |
|
Freja
Elev |
^Ta inte upp gamla trådar(jag känner mig som den mest tjatiga personen på jorden)
Everything is Dramione and nothing hurts. 21 jan, 2012 22:31 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Freja: ^Ta inte upp gamla trådar(jag känner mig som den mest tjatiga personen på jorden) Förlåt! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
21 jan, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen