Mmmh... Marabou!
Forum > Off Topic > Mmmh... Marabou!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Jag kan inte äta marabou Skrivet av Tonks-nea1: Jag kan inte äta marabou jag kan inte heller äta gluten (i know, it sucks men jag fuskar ibland men då får jag rejält ont i magen
3 okt, 2011 20:21 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
3 okt, 2011 20:25 |
|
JessieH
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av Tonks-nea1: Jag kan inte äta marabou jag kan inte heller äta gluten (i know, it sucks men jag fuskar ibland men då får jag rejält ont i magen Vad hemsk att inte kunn aäta Marabou! :'( For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 3 okt, 2011 20:32 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag älskade den som fanns som Limited Edition förra sommaren, passionfrukt och chili, saknar den </3
![]()
3 okt, 2011 21:53 |
|
hyperion
Elev |
AMIGO WHY DID U LEAVE ME ;_____;
Annars gillar jag Apelsinkrokant, Schweizernöt och vanlig Mjölkchoklad ![]()
3 okt, 2011 22:01 |
|
Roretta
Elev |
Apelsinkrokant och... frukt och nötter, tror jag den heter.
MÅSTE SMAKA CARIBBEAN KAN EJ FINNA Berits hand touched fried chicken. /proud 3 okt, 2011 22:40 |
|
baramin
Elev |
Daim och mintkrokant. åh. ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 okt, 2011 13:16 |
|
Borttagen
|
I totally ♥ Marabou
And I think I'm addicted to chocolate... hehe. 4 okt, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
Vanlig Mjölkchoklad och Schweizernöt ♥ Tidigare gillade jag Polka och Non-Stop, men jag har förätit mig på dem </3
4 okt, 2011 15:48 |
|
Hannaleah
Elev |
Älskar Marabou mint choklad!!
4 okt, 2011 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen