Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
piper till av lycka när närmaste ica har börjat sälja bagels! ♥ jumbo size foks!
5 okt, 2011 07:25 |
|
expelliarmus
Elev |
5 okt, 2011 09:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Blir hungrig av denna tråd
without something there is no nothing 5 okt, 2011 09:17 |
|
Noctum
Elev |
5 okt, 2011 15:29 |
|
Borttagen
|
KAFFE OCH KEX.
5 okt, 2011 15:38 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag försöker äta frukost för annars blir jag jätte hungrig och tröt i skolan
För det mästa blir det bara ett glas fil eller något
12 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag måste äta frukost, annars tappar jag koncentrationen och hela dan är förstörd!
Idag blev det ett stort glas Oboy och en macka med ost och skinka! 12 okt, 2011 20:26 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag brukar inte äta frukost. Är väldigt slarvig på den punkten faktiskt.
Men när jag väl äter frukost äter jag alltid två mackor och oboy. Standard! EDIT: Dricker alltid cola eller någon annan läsk på morgonen. Om det räknas som frukost. Måste ha det, annars klarar jag inte av dagen! Om jag inte har hemma så springer jag ut och köper :3
12 okt, 2011 20:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-12 kl. 21:13
|
|
sweetfia
Elev |
Brukar må illa när jag äter frukost, så jag tar bara ca tre tuggor på en macka sen så kan jag inte äta mer.
12 okt, 2011 20:33 |
|
Jegli
Elev |
idag åt jag havregrynsgröt i brist på annat
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 12 okt, 2011 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen