Har du upplevt magi?
Forum > Harry Potter > Har du upplevt magi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vaknade en morgon med morgonrock och tofflor på mig, och jag är helt säker på att jag inte somnade så!
9 okt, 2011 10:46 |
|
superman
Elev |
Jag stötte på en vän på Broadway i New York, samma hörn i exakt samma sekund. Jag visste inte ens att hon var i NY då. Några gånger har jag tänkt typ, "tänk om min familj hade stannat i skoaffären fem minuter längre?".
Det var helt galet verkligen och nu tror jag helt och hållet på ödet. 9 okt, 2011 11:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vaknade en morgon med morgonrock och tofflor på mig, och jag är helt säker på att jag inte somnade så! Går du kanske i sömnen? Precis som ?Hm, datorn är helt klart emot det här inlägget. Hoppade tillbaka till inbox säkert 5 ggr när jag skulle skicka inlägget så jag fick börja om. 9 okt, 2011 12:39 |
|
Sava1333
Elev |
LALALALAH
Magic is life 9 okt, 2011 12:43 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Sava1333: LALALALAH Spamma inte med sådant som inte tillför någonting till diskussionen! Ontopic: Jag har upplevt mycket, men ingenting jag kan komma på just nu..
9 okt, 2011 13:09 |
|
Borttagen
|
lol, alla skriver typ: mina saker har fölrsvunnit, den saken har flyttat på sig och alla reagerar typ: omg! Sedan skriver jag att jag fått ett mynt att försvinna i min hårt ihopknutna hand och ingen reagerar.
10 okt, 2011 13:07 |
|
Danzi
Elev |
I Lördags när pappa och jag satt och spelade memory så hände det tre-fyra gånger ungefär att jag hittade rätt kort med bara gissning. Pappa såg ganska förvånad ut, speciellt när det skedde fler gånger. Vi hade liksom inte ens tagit upp det kortet någon gång innan så. Det roliga var också att jag blundade och lät min hand välja kort haha ^^
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
10 okt, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lol, alla skriver typ: mina saker har fölrsvunnit, den saken har flyttat på sig och alla reagerar typ: omg! Sedan skriver jag att jag fått ett mynt att försvinna i min hårt ihopknutna hand och ingen reagerar. 10 okt, 2011 14:00 |
|
ElvinLC
Elev |
Haha, kul att läsa om all denna "magi". Orkar ju inte läsa allt men det är kul. Kan inte själv komma på något magiskt som hänt mig, var länge sen i så fall
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 10 okt, 2011 14:34 |
|
Ms.Riddle
Elev |
Jättemånga grejer, jag kan inte komma på några just nu, men det är så otroligt läskigt (och underbart) när det händer, så man blir helt lamslagen. (haha...) :O
10 okt, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

?





Mugglarportalen