Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
1 okt, 2011 22:26 |
|
lillamymin
Elev |
Måånga olika.
Mitt första skåp var nr 21 överskåp. Men på grund av min längd fick jag byta till 28, underskåp. Sedan ändrades omständigheterna. Så nu har jag 25, överskåp. Kan fortfarande inte nå till översta hyllan... Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 1 okt, 2011 22:28 |
|
Losa
Elev |
Skrivet av lillamymin: Måånga olika. Mitt första skåp var nr 21 överskåp. Men på grund av min längd fick jag byta till 28, underskåp. Sedan ändrades omständigheterna. Så nu har jag 25, överskåp. Kan fortfarande inte nå till översta hyllan... ... Oj, snacka om överskåp o.o Jag är kort, och jag får ändå böja mig ner lite då jag har överskåp. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 22:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hmm i högstadiet hade jag överskåp 1,5år följt av underskåp i 1,5år. Vad det var för nummer vette tusan - hade ett skåp som stod vid ett hörn skönt nog ^^
På gymnasiet hade jag underskåp i tre år. ^^ Helt okej ändå, har aldrig känt något behov av att ha överskåp egentligen. Kommer inte heller där ihåg vad det var för nummer. 27 kanske. 34 kanske. hahaha nej, jag har verkligen ingen aning. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 okt, 2011 22:42 |
|
Losa
Elev |
^
Haha, aw. x) But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 1 okt, 2011 22:49 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Vi har inte skåp på min skola : ))
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 1 okt, 2011 23:14 |
|
Hannaleah
Elev |
Jag har skåp 366.... det är tyvärr ett nederskåp
1 okt, 2011 23:20 |
|
Hotissue
Elev |
HAHA åh.. jag vet inte vad för nummer jag har på mitt :| vet bara att det är längst ut och högst upp.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
1 okt, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
Jag har glömt skåpnumret -.-' Tror att det är 633, men jag vet inte. Får kolla på måndag ^^ Vi har inte över/under, vi har "hela" skåp
1 okt, 2011 23:58 |
|
soratanaka
Elev |
Kommer aldrig ihåg skåpnummer. Jag har underskåp i år dock. lol.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 okt, 2011 00:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen