vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag älskar alla filmerna och böckerna, that's it.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 25 nov, 2011 17:16 |
|
viktor
Elev |
jag med
5 dec, 2011 10:40 |
|
Nini-sama
Elev |
jag tycker om alla böckerna, inget är liksom tråkigt tycker jag men när de gäller filmerna är de en helt annan sak...dom tar bort viktiga scener och personer som ska vara med, t ex i fyran så var varken Winky eller Ludo Bagman med t exT_T de är FAAAAIIIIL!!!D8<
"It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends." 5 dec, 2011 15:32 |
|
Borttagen
|
gillar inte femte filmen...
5 dec, 2011 17:18 |
|
kakan42
Elev |
jag gillar inte sjunde filmen del två för att då hånglar hermione och ron och det gillar inte jag USCH
5 dec, 2011 17:49 |
|
Lunah~
Elev |
5 dec, 2011 17:51 |
|
EmahS
Elev |
Jag har lite svårt för andra filmen. Ser nästan aldrig på den. Men alla de andra är helt awesome ♥ och första filmen har nästan repor så mycket jag kollat på den
5 dec, 2011 17:53 |
|
prongs
Elev |
jag älskar alla böckerna till 100 % men de jag gillar mest är nog de 4 första hittills, har bara läst de tre sista en eller två gånger så har inte helt järnkoll på dom.. men det kommer
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 5 dec, 2011 18:11 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
ååh, SVÅRT!! femman (filmen) är inte den bästa, men alla är SJUUUKT bra (BÄST)
fuck the cistem 5 dec, 2011 18:15 |
|
Tonks<3
Elev |
6 dec, 2011 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen