Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ditt starkaste ämne?

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Varför ska det finnas så svåra förkortningar?
såna har inte vi...

26 sep, 2011 18:17

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varför ska det finnas så svåra förkortningar?
såna har inte vi...



Vad skönt

Visste ni att SO hette OÄ förut?

26 sep, 2011 18:20

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Varför ska det finnas så svåra förkortningar?
såna har inte vi...



Vad skönt

Visste ni att SO hette OÄ förut?

men om det hette OÄ vad stod det för då? orienterad ämnen?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

26 sep, 2011 20:25

Latmask
Elev

Avatar


Jag tycker det beror lite på hur uppgifterna ser ut, hur lärarna är och hur undervisningen är. Om jag får en uppgift som jag tycker är intressant eller rolig presterar jag ofta bra så länge jag lägger ner den tid som behövs. Men det är väl samma för de flesta, om man är intresserad av ett ämne går det ofta bra.
Kan hända att man bara är sådär allmänt smart också.

26 sep, 2011 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Varför ska det finnas så svåra förkortningar?
såna har inte vi...



Vad skönt

Visste ni att SO hette OÄ förut?

Fast det har väll länge hetat SO, bara att man säger OÄ på typ lågstadiet/mellanstadiet? Eller har jag fel? xD haha

26 sep, 2011 21:28

cannedcorn
Elev

Avatar


Jag suger i allt. Hur jag än gör får jag aldrig mer än G.
Men om jag skulle säga något så är det väll samhällskunskap tror jag..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

26 sep, 2011 22:13

ninja
Elev

Avatar


Hmm i grundskolan var det franska, bild och musik... Och samhällskunskap :O Men tycker mest om engelska och svenska (med en bra lärare)

27 sep, 2011 18:37

Borttagen

Avatar


Bild. Skulle vilja ha psykologi också, för det är jag också väldigt bra på.

28 sep, 2011 17:26

linnvendela
Elev

Avatar


Jag vet inte om jag har skrivit i denna tråd men NO. Solklart!;D

Jaha.

28 sep, 2011 18:31

Borttagen

Avatar


Jag vet faktiskt inte, jag tycker faktiskt att jag är bra på nästan allt, förutom bild och teknik. Jag kan verkligen INTE måla...

28 sep, 2011 19:12

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

Du får inte svara på den här tråden.