Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skolfoto!

Forum > Off Topic > Skolfoto!

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skolfoto imorgon, ångest som fan.
Ska vara med på TRE foton + individuella..

28 sep, 2011 21:28

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skolfoto imorgon, ångest som fan.
Ska vara med på TRE foton + individuella..

Så var det för mig förut Jag var med i friends, klassrådet och sen skulle jag fotas med klassen och ett personligt

28 sep, 2011 21:31

grodan-boll
Elev

Avatar


Har inte haft det än..

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

28 sep, 2011 21:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Skolfoto imorgon, ångest som fan.
Ska vara med på TRE foton + individuella..

Så var det för mig förut Jag var med i friends, klassrådet och sen skulle jag fotas med klassen och ett personligt


Haha, jag är med i Handens arbete (tillval på skolan) elevrådet, ESO och klassfotot (a)

28 sep, 2011 21:32

Borttagen

Avatar


Asså palla ångest inför skolfoto, man ser ut som man gör och det duger, har aldrig (så länge jag själv bestämt) lagt ned någon vikt eller tid inför skolfotona. Orkar inte, så ointressant ändå. ^^

28 sep, 2011 21:33

Knizzlare
Elev

Avatar


Skolfotona har kommit nu, blev inte så bra, men det var kul att få hem klassfotot iaf och se hur alla andra såg ut , ska bli ännu roligare att få hem katalogen! 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

28 sep, 2011 21:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Asså palla ångest inför skolfoto, man ser ut som man gör och det duger, har aldrig (så länge jag själv bestämt) lagt ned någon vikt eller tid inför skolfotona. Orkar inte, så ointressant ändå. ^^


Du kanske inte pallar bry dig, but I do,haha!

28 sep, 2011 21:41

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Skolfoto imorgon, ångest som fan.
Ska vara med på TRE foton + individuella..

Så var det för mig förut Jag var med i friends, klassrådet och sen skulle jag fotas med klassen och ett personligt


Haha, jag är med i Handens arbete (tillval på skolan) elevrådet, ESO och klassfotot (a)

Haha oj Vad är ESO för något?

28 sep, 2011 21:47

Borttagen

Avatar


Enchanted - Elevskyddsombud

28 sep, 2011 21:53

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Enchanted - Elevskyddsombud

Aha, friends alltså

28 sep, 2011 22:06

1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12

Forum > Off Topic > Skolfoto!

Du får inte svara på den här tråden.