Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skolfoto imorgon, ångest som fan.
Ska vara med på TRE foton + individuella.. 28 sep, 2011 21:28 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skolfoto imorgon, ångest som fan. Ska vara med på TRE foton + individuella.. Så var det för mig förut 28 sep, 2011 21:31 |
|
grodan-boll
Elev |
28 sep, 2011 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skolfoto imorgon, ångest som fan. Ska vara med på TRE foton + individuella.. Så var det för mig förut Haha, jag är med i Handens arbete (tillval på skolan) elevrådet, ESO och klassfotot (a) 28 sep, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
Asså palla ångest inför skolfoto, man ser ut som man gör och det duger, har aldrig (så länge jag själv bestämt) lagt ned någon vikt eller tid inför skolfotona. Orkar inte, så ointressant ändå. ^^
28 sep, 2011 21:33 |
|
Knizzlare
Elev |
Skolfotona har kommit nu, blev inte så bra, men det var kul att få hem klassfotot iaf och se hur alla andra såg ut
![]()
28 sep, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså palla ångest inför skolfoto, man ser ut som man gör och det duger, har aldrig (så länge jag själv bestämt) lagt ned någon vikt eller tid inför skolfotona. Orkar inte, så ointressant ändå. ^^ Du kanske inte pallar bry dig, but I do,haha! 28 sep, 2011 21:41 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skolfoto imorgon, ångest som fan. Ska vara med på TRE foton + individuella.. Så var det för mig förut Haha, jag är med i Handens arbete (tillval på skolan) elevrådet, ESO och klassfotot (a) Haha oj 28 sep, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Enchanted - Elevskyddsombud
28 sep, 2011 21:53 |
|
Enchanted
Elev |
28 sep, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen