Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Tonkss:
Skrivet av Toonks:
Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det! Hon är lite läskig men hon är bra på sin roll håller ni med mig eller har ni nått att tilläga så får ni gärna göra det! men jag fårlåter henne aldrig för att hon dödat Dobby, Sirius och Nevilles föräldrar!


Hon dödade inte Nevilles föräldrar, hon var bara med och torterade dem så att de förlorade förståndet...

Jag tycker Bellatrix är cool, men samtidigt hatar jag henne... och älskar henne?

då är du ju som Smeagol/Golum i SAGAN OM RINGEN
han hatar ringen men älskar den lika mycket
detta har delat honom i två

1 okt, 2011 14:10

fredrika
Elev

Avatar


bella is awesome

follow me on instagram, @fredrikaanderson

1 okt, 2011 16:31

Hermione Granger <3333
Elev

Avatar


Jag gillar henne oxå, hon är ju cool. But I miss Dobby so mutch, he was so cute... ♥333

Hogwarts will always be there for you and welcome you home! :) <3

1 okt, 2011 18:11

Toonks
Elev

Avatar


Svar till Ina: Förlåt! jag menade torterade jag måste ändra det. tack för att du sa till!

1 okt, 2011 18:21

Pinkie
Elev

Avatar


Bellatrix är en av mina favorit skådespelerska!
i filmer är hon alltid den "onda" . Men i verkligheten är hon seriöst hur cool som helst! xD

Bellatrix ♥

"My father will hear about this! "

3 okt, 2011 20:57

Smilis
Elev

Avatar


Hon är cool och läskig på samma gång. Gillar henne inte pågrund av att hon
Spoiler:
Tryck här för att visa!dödar lilla söta dobby♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weasley´s ÄGER

3 okt, 2011 21:08

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Jag hatar henne, men jag tycker hon är cool ändå. .Om du fattar

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

3 okt, 2011 21:29

liiiinneaa
Elev

Avatar


I like her, but still not. Om vi säger såhär, gillar inte att hon dödar dom hon gör men hon e ändå cool + att jag gillar henne som skådespelerska!

3 okt, 2011 21:31

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Typ samma svar som liiiinneaa.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

3 okt, 2011 21:33

Borttagen

Avatar


Bella är cool, eller hon ser cool ut iaf Något som jag tycker är coolt är när jag sitter och tittar på Kalle och chokladfabriken och jag försöker hela tiden få in i min skalle att det är Helena Bonham Carter som spelar Kalles mamma, jag kan typ bara se henne som Bellatrix

5 okt, 2011 08:38

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13

Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange

Du får inte svara på den här tråden.