Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonkss: Skrivet av Toonks: Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det! Hon dödade inte Nevilles föräldrar, hon var bara med och torterade dem så att de förlorade förståndet... Jag tycker Bellatrix är cool, men samtidigt hatar jag henne... och älskar henne? då är du ju som Smeagol/Golum i SAGAN OM RINGEN han hatar ringen men älskar den lika mycket detta har delat honom i två 1 okt, 2011 14:10 |
|
fredrika
Elev |
bella is awesome
follow me on instagram, @fredrikaanderson 1 okt, 2011 16:31 |
|
Hermione Granger <3333
Elev |
Jag gillar henne oxå, hon är ju cool. But I miss Dobby so mutch, he was so cute... ♥333
Hogwarts will always be there for you and welcome you home! :) <3 1 okt, 2011 18:11 |
|
Toonks
Elev |
Svar till Ina: Förlåt! jag menade torterade jag måste ändra det. tack för att du sa till!
1 okt, 2011 18:21 |
|
Pinkie
Elev |
Bellatrix är en av mina favorit skådespelerska!
i filmer är hon alltid den "onda" . Men i verkligheten är hon seriöst hur cool som helst! xD Bellatrix ♥ "My father will hear about this! " 3 okt, 2011 20:57 |
|
Smilis
Elev |
Hon är cool och läskig på samma gång. Gillar henne inte pågrund av att hon
Spoiler: Tryck här för att visa! Weasley´s ÄGER 3 okt, 2011 21:08 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Jag hatar henne, men jag tycker hon är cool ändå. .Om du fattar
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 okt, 2011 21:29 |
|
liiiinneaa
Elev |
I like her, but still not. Om vi säger såhär, gillar inte att hon dödar dom hon gör men hon e ändå cool + att jag gillar henne som skådespelerska!
3 okt, 2011 21:31 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Typ samma svar som liiiinneaa.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 okt, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
Bella är cool, eller hon ser cool ut iaf
5 okt, 2011 08:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen