Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13
Användare Inlägg
si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^


åh, hoppas du kan komma!!!

och btw. när jag såg din profil bild...
jag:OMR! MoonChiild HAR BYTT PROFILBILD!! xD den bilden är så damn awesome ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

2 okt, 2011 15:46

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^

Asså man borde inte få se så bra ut! ♥ :33

Va bra ^^

wolfstar deserved better.

2 okt, 2011 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^


åh, hoppas du kan komma!!!

och btw. när jag såg din profil bild...
jag:OMR! MoonChiild HAR BYTT PROFILBILD!! xD den bilden är så damn awesome ♥
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
MonsterCookie Oliver♥ ♥ , ååh jag älskar den också!
men jag ska kolla om jag kan komma ^^

Asså man borde inte få se så bra ut! ♥ :33

Va bra ^^

jaa, han är så underbart snygg! jag typ doog när jag såg den bilden ^^

2 okt, 2011 16:29

Borttagen

Avatar


Asså, OMG, jag trodde ni pratade om oliver, alltså sånna här: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ft1.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRMZYvYCDw6UsXKMHfF-o3jp-QGbvcA71ylKSClExORN-gQVVTqotCHkDpLiQ! :'
JAG ÄR SÅ SMART!

2 okt, 2011 16:45

Borttagen

Avatar


LolligaLuna HAHAHA åh ♥

2 okt, 2011 16:51

MonsterCookie
Elev

Avatar


LolligaLuna HAHAH smart xD

wolfstar deserved better.

2 okt, 2011 17:06

Borttagen

Avatar


Vänta nu.. nu blev det lite rörigt här..

Vilka ska med och vilka ska inte med?

2 okt, 2011 17:31

baramin
Elev

Avatar


^Det är 50-50 för mig, blir antagligen sista-minuten-avslöjande, haha

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

2 okt, 2011 17:35

Borttagen

Avatar


Okej, skulle vara bra att veta senast torsdag iaf

2 okt, 2011 18:05

MonsterCookie
Elev

Avatar


Okej allihopa, fyra dagar kvar nu!
Det vore väl bra om vi bytte telefonnr, så att vi kan hålla kontakten ordentligt på "den stora dagen"?

wolfstar deserved better.

5 okt, 2011 12:42

1 2 3 ... 6 7 8 ... 11 12 13

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Du får inte svara på den här tråden.