Hermione Granger - Emma Watson
Forum > Harry Potter > Hermione Granger - Emma Watson
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Saqura: Skrivet av childhoodlight: Sorry, fattar inte. Men w/e. Inte en så big deal. Skrivet av Saqura: Skrivet av childhoodlight: Du citerade detta: Fast Hermione beskrivs inte som ful? Så hur kan någon vara "för vacker" för sin karaktär? Bortsett från att det buskiga håret i de senare filmerna och den stora framtanden tycker jag att Emma passar perfekt. Dessutom, bara för att hon har en stor framtand (innan hon förminskar den) och buskigt hår betyder det inte att hon på något sätt mindre bra ut? Så jag fattar inte vad ni menar med "för vacker". Bilden jag har i mitt huvud av Hermione Granger i böckerna ÄR vacker, fin och helt älskvärd, helt enkelt.Saqura Jag citerade inte alls fel? Dramione99 skrev ju "KLart att alla karaktärer har för och nack delar. Jag håller med Childhoodlight i det hon skrev. Föresten så menade jag inte Hermiones personlighet. Utan utseendet... Med det menar jag att hon "ser" bättre ut i filmerna 1, 2 och 3. Hon känns mer som sig sjläv då." Och det var det jag syftade på :> Och det med Matthew är en helt annan sak. Han beskrevs inte heller som ful, men eftersom han var smalare än Neville som så många gånger beskrevs som rund och hade krokiga tänder så fixade de det åt honom. De ansåg väl helt enkelt att han inte var SÅ lik Neville utan de sakerna, fast att Emma liknande Hermione på ett bättre sätt så att extrasaker inte behövde tilläggas? Haha ja och det var meningen? Dramione99: Nej, nej, jag missförstod dig inte. Om du nu skrev det där till mig, haha. Jag är faktiskt inte det minsta upprörd på någon. :3 Skrivet av childhoodlight: ^ Hahaha okej. Dramione99 Haha men missförstånd händer alltid! : ) Nu förstår jag vad du menar. Och du behöver verkligen inte be om ursäkt om du inte har gjort något fel. Tack för förklaringen :> Varsågod. skönt att kunna lägga ned denna disskusion nu! 10 sep, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
hon är cool
10 sep, 2011 18:19 |
|
joel9324
Elev |
10 sep, 2011 19:33 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av annawpotter: Precis!Detta är min positiva åsikter om Emma Watson: Det mest imponerande med Emma Watson är att hon på ett sånt otroligt sett får Hermione att växa som karaktär. Får henne att bli en riktigt stark kvinna, istället för en flicka. I den första filmen tycker jag att hon spelar allra bäst, hon är nästan precis så som jag tänkt mig Hermione. I filmerna 4-8 så spelar hon så ärligt. Hon visar verkligen äkta känslor. Rädsla, glädje, sorg, precis allt kan hon göra. Hon har en talang att verkligen få till varje scen. Emma Watson är en stor förebild för mig. Hon är dessutom världens vackraste kvinna.
Harry Potters död.
10 sep, 2011 22:40 |
|
Borttagen
|
älskar henne!!
10 sep, 2011 22:42 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Saqura: Skrivet av annawpotter: Precis! Detta är min positiva åsikter om Emma Watson: Det mest imponerande med Emma Watson är att hon på ett sånt otroligt sett får Hermione att växa som karaktär. Får henne att bli en riktigt stark kvinna, istället för en flicka. I den första filmen tycker jag att hon spelar allra bäst, hon är nästan precis så som jag tänkt mig Hermione. I filmerna 4-8 så spelar hon så ärligt. Hon visar verkligen äkta känslor. Rädsla, glädje, sorg, precis allt kan hon göra. Hon har en talang att verkligen få till varje scen. Emma Watson är en stor förebild för mig. Hon är dessutom världens vackraste kvinna. Håller med om precis allt jag oxå! 12 sep, 2011 16:08 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Alla är superbra skådespelare, speciellt Emma!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 12 sep, 2011 16:54 |
|
Johannai
Elev |
Emma är hermione typ
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 12 sep, 2011 18:21 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Jag tycker att hon är underbar!! hon är min idol och kommer alltid att vara det! Men jag undrar en sak:
Har hon tjockt hår på riktigt? Eller ser det bara ut som att hon har tjockt hår i filmerna?? Svara gärna!
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
18 dec, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Hon är bäst!!!
18 dec, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen