Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Granger
Elev |
Jättebra! Mer!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 3 sep, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
Tack allihop! här kommer de mer!!
HERMIONE: När jag vaknade hörde jag att någon rörde sig, så jag satte mig upp. Det var Pansy som höll på att ta på sig sina jeans. När hon såg att jag var vaken satte hon fingret för läpparna och jag kollade på de andra två sängarna. Emma och Susan sov fortfarande. Jag tittade på klockan och såg att den var halv åtta. Vi hade frukost från halv åtta till halv nio. Jag klädde på mig och vi gick ut försiktigt. När vi kom ut från sovrummet såg vi Draco och Blaise sova i varsin fåtölj. De hade antagligen gått upp ganska tidigt och hade satt sig där för att vänta på oss. - Ska vi väcka dem? frågade Pansy. - Ja det gör vi, vi vill ju inte att de ska missa frukosten! sa jag. Vi fnissade tyst. - Du väcker Draco så väcker jag Blaise! sa Pansy. Jag gick fram till Draco - han såg verkligen söt ut när han satt/låg där och snarkade - och började kittla honom. Och han var kittlig. - Vad håller ni på med? undrade Draco medans jag kittlade honom. - Väcker er! sa vi. Nu låg killarna på golvet och vred sig av skratt, men slutade direkt när vi slutade att kittla dem. Vi hjälpte dem att resa sig upp och vi började gå mot Stora Salen. Det vart ganska kort men det kommer mer om några min.!! 3 sep, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
okej vad bra
3 sep, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
Nu kommer det mer!!!
DRACO: Jag och Blaise vaknade innan Tom och Terry. Vi gick och satte oss i de sköna fåtöljerna. Vi råkade visst somna för jag hade en märklig och underbar dröm. DRACOS DRÖM: Hon stod och väntade på mig i uppehållsrummet. När hon såg mig komma sträckte hon ut armarna mot mig och jag kramade om henne hårt. Hon viskade mitt namn i mitt öra. - Hej Draco! sa hon. - Hej Hermione! sa jag. Hon lutade sig framåt och jag gjorde detsamma och våra läppar skulle precis möta varann... när jag väcktes av tjejen i min dröm, tjejen jag älskat sen vi satt med henne i den där kupen. Hermione började kittla mig och jag fnissade eller snarare gapskrattade och snart låg jag på golvet med Hermione som kittlade mig, men sen slutade hon och rätade på sig. Hon sträckte ut sin hand för att hjälpa mig upp. Jag tog den och hon drog upp mig från golvet men höll kvar min hand i sin. Jag började undra vad hon igentligen kände för mig. Vi gick efter Pansy och Blaise som inte höll varandra i handen. Jag undrade om de hade märkt något men de hade de tydligen inte. Hermione släppte inte min hand och jag släppte inte hennes, så vi gick hand i hand till Stora Salen. Såå nu kommer jag inte skriva mer! måste skriva i min bok först så jag har nåt att skriva!!! mera? 3 sep, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
vad bra mera
3 sep, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vad bra mera Tack!!!♥ 3 sep, 2011 20:41 |
|
Katla
Elev |
Jättebra! Mer!
♏︎ 4 sep, 2011 10:02 |
|
Borttagen
|
tackar! skriver nog inte mer idag
4 sep, 2011 12:39 |
|
Alice Enger
Elev |
4 sep, 2011 17:14 |
|
Elin Granger
Elev |
okej toppen!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 4 sep, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen