1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
11.00 Var jag inne i en ivrig diskussion om Bat Bogey-Hexes med min kompis som gjorde att vi kom 20 minuter för sent till lunchen
Men jag är 11, så gud vad jag skulle vilja sitta på Hogwarts-Expressen. 1 sep, 2011 16:42 |
|
Saqura
Elev |
Skrivet av Severus10: Of. Course. It. Exists. O__OIngen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet.
Harry Potters död.
1 sep, 2011 16:43 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Saqura: Skrivet av Severus10: Of. Course. It. Exists. O__O Ingen kan åkta till hogwarts för hogwarts finns inte bara så ni vet. It is real for us! 1 sep, 2011 16:43 |
|
annawpotter
Elev |
1 sep, 2011 16:46 |
|
Borttagen
|
Hade ett riktigt "shit vilken nörd jag är" - moment i matsalen när mitt mobillarm började ringa klockan elva, alla tittade på den och kunde se att påminnelsetexten var "Hogwartsexpressen"...
1 sep, 2011 17:10 |
|
evut
Elev |
Jag cyklar till skolan, ska vi låtsas att jag åker flygande bil istället?
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
1 sep, 2011 17:11 |
|
Elin Granger
Elev |
Världens bästa dag idag!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 1 sep, 2011 17:16 |
|
jan
Elev |
1 sep, 2011 17:17 |
|
luckyBella
Elev |
Min HP kompis och jag satt och räknade ner minuterna och när klockan slog 11 skrek vi båda ''HOGWAARTS!!'' Sedan så ledde det till en disskution om hur man snabbast kunde ta sig till London, med flyttnyckel eller bil. Sedan gick jag omkring typ hela dagen och petade på saker för att se om det var en flyttnyckel och sjungde Hogwarts sången och ''Goin' back to Hogwarts''...Gosh, jag var verkligen en riktig HP nörd idag :s
1 sep, 2011 17:23 |
|
Knizzlare
Elev |
1 sep, 2011 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen