Vilket elevhem??
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
28 nov, 2011 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ Trelawney går under stämpeln "okänd" när det kommer till elevhem. Det har inte sagts vart hon gick. Jag personligen tror att Trelawney besitter en enorm logik och intelligens bakom sitt "flummiga" jag som beskrivs i böckerna. Hon är unik och lite udda och jag tror att hon var Ravenclaware. ^^Så sant, tänk på Luna hon är också lite "udda", så då passar väl Telwany också i Ravenclaw! 29 nov, 2011 08:21 |
|
kakan42
Elev |
hej hej allla
29 nov, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
Vilket elevhem tror ni att Quirrell gick i då?
Jag tror personligen att han var i Hufflepuff, eller kanske Slytherin. Men jag har ingen aning! Visst gick Gilderoy Lockhart i Ravenclaw? 29 nov, 2011 17:13 |
|
bäst08
Elev |
Magkänslan säger garanterat Gryffindor
29 nov, 2011 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen