Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har ingen just nu min morsa råka tvätta min
31 aug, 2011 13:23 |
|
Mandy Diamond
Elev |
31 aug, 2011 14:22 |
|
baramin
Elev |
Samsung galaxy-någonting.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 31 aug, 2011 14:29 |
|
Borttagen
|
Jag har en Iphone 4. Jag har haft den sen Iphone 4 skapades.
31 aug, 2011 15:25 |
|
Borttagen
|
En svart Iphone 4 ♥
10 sep, 2011 14:41 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Samsung SGH-L700. Har haft den ca 3 år nu, och batteriet och skalet är helt repigt bara för att jag ALLTID tappar den... men den funkar ändå och jag är nöjd så länge man kan smsa och ringa med den c:
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 10 sep, 2011 14:51 |
|
Borttagen
|
jag förstår inte hur man kan säga att en ifåne 3g kan vara gammla? o.o
10 sep, 2011 16:03 |
|
JessieH
Elev |
Jag har en IPhone 3GS, Och jag är supernöjd med den. Bara att resten i min familj (mamma, pappa, bror) har en IPhone 4
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 10 sep, 2011 16:22 |
|
sweetfia
Elev |
Jag har en sony ercisson spiro som jag aldrig använder...
10 sep, 2011 16:26 |
|
JessieH
Elev |
O´Hur kan man aldrig använda sin mobil : Jag änvänder min typ 24/7 x)
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 10 sep, 2011 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen