Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Jag lovar att vi är helt ofarliga människor. Eller Josse (Supermegafoxyawesomehot) kan vara ganska läskig i bland men annars så.
Edit: Egentligen skulle jag tävla den dagen men jag får hoppa över det. Tänker inte missa Quidditchen för allt i världen. ^^ 17 sep, 2011 14:00 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Elin@: Skrivet av Minidjuret: Blev inte typ ni körda till stadsbiblioteket förra gången Elin@ och ni andra två? Någons mamma stog och tittade efter er C: Jag, Wingardium Leviosa och Marry Potter blev skjutsade av min (och Wingardium Leviosas mamma). Ehh... Jaha? 8O Men kan inte eran mamma berätta att vi inte är några farliga människor? 8D Men det är typ löst nu Tror jag... o.o' 17 sep, 2011 15:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha, så bra! 8D
17 sep, 2011 23:35 |
|
Borttagen
|
Snart smäller det! 8D
Jag är så peppad, tyvärr är jag kass... Men jag blir bra igen till på fredag tror jag. Jag kan nog vara med och spela på lördag. :3 Men jag lovade Adina att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig. :3 18 sep, 2011 14:56 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snart smäller det! 8D Jag är så peppad, tyvärr är jag kass... Men jag blir bra igen till på fredag tror jag. Jag kan nog vara med och spela på lördag. :3 Men jag lovade Adina att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig. :3 YEY kladdkaka!
Tumblr.
18 sep, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Snart smäller det! 8D Jag är så peppad, tyvärr är jag kass... Men jag blir bra igen till på fredag tror jag. Jag kan nog vara med och spela på lördag. :3 Men jag lovade Adina att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig. :3 YEY kladdkaka! Kladdkaka är ett måste på mugglisträffar. owo 19 sep, 2011 11:29 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Snart smäller det! 8D Jag är så peppad, tyvärr är jag kass... Men jag blir bra igen till på fredag tror jag. Jag kan nog vara med och spela på lördag. :3 Men jag lovade Adina att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig. :3 YEY kladdkaka! Kladdkaka är ett måste på mugglisträffar. owo Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Snart smäller det! 8D Jag är så peppad, tyvärr är jag kass... Men jag blir bra igen till på fredag tror jag. Jag kan nog vara med och spela på lördag. :3 Men jag lovade Adina att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig. :3 YEY kladdkaka! Kladdkaka är ett måste på mugglisträffar. owo O.o Ne? Kladdkaka är inte så gott... Men jag tycker evelina ska ta med sig samma sak som förra gången, det var gott! 8D Ska alla ta med sig matsäck och något att dela med alla, eller? 19 sep, 2011 11:38 |
|
Borttagen
|
^
O.o Jo ? Adina har sagt det och hon bestämmer eftersom att hon fyller år en vecka efter mugglisträffen. 8DDDD Men, kommer Evelina? Hon har väl inte sagt något än? Jag tror att vi ska ha det som förra gången... alla tar med mat till sig och sen typ kaka som alla kan dela på? 19 sep, 2011 11:41 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ O.o Jo ? Adina har sagt det och hon bestämmer eftersom att hon fyller år en vecka efter mugglisträffen. 8DDDD Men, kommer Evelina? Hon har väl inte sagt något än? Jag tror att vi ska ha det som förra gången... alla tar med mat till sig och sen typ kaka som alla kan dela på? Ok... Japp Evelina kommer men hon har glömt lösenordet på sin mugglissak Ok C: 19 sep, 2011 11:46 |
|
Borttagen
|
^
Men gjorde hon inte ett nytt konto innan ? s: 19 sep, 2011 11:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen