Dramione!!!
Forum > Harry Potter > Dramione!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 30 dec, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
Dramione! ♥
30 dec, 2011 17:26 |
|
Katla
Elev |
Jag kan inte göra trådar om mina ships, ingen annan shippar dem.. Det är till och med jag som har hittat på mash up-namnen till dem. eh. forever alone med att hata både Hinny och Romione djupt.
♏︎ 30 dec, 2011 17:30 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Katla: Jag kan inte göra trådar om mina ships, ingen annan shippar dem.. Det är till och med jag som har hittat på mash up-namnen till dem. eh. forever alone med att hata både Hinny och Romione djupt. Vad shippar du då!? Ps jag skickar en uggla nu ds "we live together, and harry does all the cooking." 30 dec, 2011 17:32 |
|
Borttagen
|
Citerar "Dramione is a terrible ship."
30 dec, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Nää...
30 dec, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
Usch, nej, no offence, men jag totalt avskyr Dramione...
30 dec, 2011 17:56 |
|
GinnyLover
Elev |
Videon var jättesöt, men Hermi passar bättre ihop med Ron 8 maj 2013 ♥ 30 dec, 2011 18:14 |
|
hade torres9
Elev |
30 dec, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Citerar "Dramione is a terrible ship." And terrible ships sink eventually... ;P 30 dec, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen