Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dramione!!!

Forum > Harry Potter > Dramione!!!

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Jag tycker att de passar ihop :> obviously, for I ship them with all my heart.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages2.fanpop.com%2Fimage%2Fphotos%2F9500000%2FDraco-X-Hermione-dramione-9538579-627-500.jpg
yeah.

"we live together, and harry does all the cooking."

30 dec, 2011 17:25

Borttagen

Avatar


Dramione! ♥

30 dec, 2011 17:26

Katla
Elev

Avatar


Jag kan inte göra trådar om mina ships, ingen annan shippar dem.. Det är till och med jag som har hittat på mash up-namnen till dem. eh. forever alone med att hata både Hinny och Romione djupt.

♏︎

30 dec, 2011 17:30

Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Katla:
Jag kan inte göra trådar om mina ships, ingen annan shippar dem.. Det är till och med jag som har hittat på mash up-namnen till dem. eh. forever alone med att hata både Hinny och Romione djupt.

Vad shippar du då!? Ps jag skickar en uggla nu
ds

"we live together, and harry does all the cooking."

30 dec, 2011 17:32

Borttagen

Avatar


Citerar "Dramione is a terrible ship."

30 dec, 2011 17:51

Borttagen

Avatar


Nää...

30 dec, 2011 17:54

Borttagen

Avatar


Usch, nej, no offence, men jag totalt avskyr Dramione...

30 dec, 2011 17:56

GinnyLover
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione:
Här
Så fin!!!!!
+ = ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
tycker ni som jag??


Videon var jättesöt, men Hermi passar bättre ihop med Ron

8 maj 2013 ♥

30 dec, 2011 18:14

hade torres9
Elev

Avatar


.ron är bäst

gryffindor är bäst!!!! fernando torres 4ever el nino https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F520qo.gif

30 dec, 2011 18:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Citerar "Dramione is a terrible ship."


And terrible ships sink eventually... ;P

30 dec, 2011 19:05

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Dramione!!!

Du får inte svara på den här tråden.