SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Är verkligen supertaggad..... not
17 aug, 2011 11:42 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag avundas verkligen er som längtar tillbaka! Fastän jag har haft ett extra långt sommarlov vill jag ändå inte tillbaka till skolan (det ville jag alltid när jag var yngre), eftersom vi ska genomföra en (som det verkar) oerhört dryg, jobbig, ansträngande fjällvandring... Det kan nog bli trevligt också, men vi gör alldeles för många sådana utflykter. Dessutom suger mitt schema och jag har så himla höga krav på mig själv (vilket förstärks av att jag går en linje där alla är så extremt duktiga), men klassen är i alla fall väldigt trevlig...
17 aug, 2011 11:44 |
|
Borttagen
|
Orkar verkligen inte vänta 6 hela dagar till. Låt mig börja nu nu nu nu!!
17 aug, 2011 12:47 |
|
childhoodlight
Elev |
17 aug, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
jag ska börja 8an orkar inte
jag börjar imorgon 17 aug, 2011 15:09 |
|
NEWBORN
Elev |
17 aug, 2011 15:24 |
|
baramin
Elev |
Nästan alla våra lärare ska bytas ut. ORKAR INTE lära mig fler namn. :@
Vi kommer med 90% säkerhet få ett kasst schema också, eftersom att schema-tanten börjar med A och tar klasserna i ordning. Vår klass ligger sist, alltså får vi alltid sämsta schemat. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 aug, 2011 15:41 |
|
moii
Elev |
17 aug, 2011 16:08 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag kommer typ ha samma klass med annat klassrum och ev. nya lärare. Kommer vara så förvirrad... Jag med sämsta lokalsinnet kommer att gå vilse till nya korridoren de första veckorna :s
![]()
17 aug, 2011 16:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
jag saknar skolan och vill mer än gärna sätta mig i en skolsal igen.
Sedan 2013 och 2014 vill jag vara engagerad i L'Hermione igen när skutan är på slutspurten och seglar iväg till Amerika 2014. Tänk om jag kan vara med då också?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 aug, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen