The Tales Of Beedle The Bard
Forum > Harry Potter > The Tales Of Beedle The Bard
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Myling
Elev |
Skrivet av Teddy Remus Lupin: Skrivet av Borttagen: "The Warlocks Hairy heart" är sjukt störande...... Men rätt bra ändå. DET ÄR MIN FAVORIT SAGA JUE!! Mest för att jag relaterar till det han gör. Fick den i juklapp, läste den igår kväll (natt). Läste till och med The tale of the three brothers för Myling till hons somnade. Känns skönt att det finns någon som uppskattar att få sagor lästa för en Haha! JA det var mysigt^^ Men jag har typ glömt halva för jag var så jääääääävla trött. 27 jan, 2013 20:00 |
|
Borttagen
|
Det är typ den finaste boken som finns! ♥
23 feb, 2013 14:01 |
|
chokladglasyr
Elev |
Har haft både den och Fantastic beats and where to find them hemma sen typ oktober men har fortfarande inte läst dom, förstår inte varför haha. Måste göra det snart!
the ones that love us never really leave us <3 23 feb, 2013 19:45 |
|
Nox
Elev |
Åh, min kompis har den. Jag har funderat på att låna den ett tag, så jag har inte läst den än. Någon som har gjort det? Vad tycker ni om den i sådana fall?
Nox 23 feb, 2013 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen