Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag börjar tröttna lite på Hemmligheternas kammare.
10 aug, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det var lite fr mycke krigande i dödsrelikerna del 2....
10 aug, 2011 13:31 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker det var lite fr mycke krigande i dödsrelikerna del 2.... Fast det är ju väldigt mycket annat också. Väldigt mycket känslor, prat, kärlek och förklaringar. & kriget är ju faktiskt en del av Harry Potter.
10 aug, 2011 19:23 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker det var lite fr mycke krigande i dödsrelikerna del 2.... Hela Harry Potter bygger ju på det här kriget, haha. 10 aug, 2011 19:26 |
|
Alsi
Elev |
Hemligheternas kammare är "tråkigast" enligt miig!
Voldemort blir starkare! 10 aug, 2011 19:45 |
|
Dramione99
Elev |
10 aug, 2011 19:55 |
|
accioron
Elev |
Meh... jaha : (
10 aug, 2011 20:00 |
|
Jossan
Elev |
jag tycker sexan är den dåligaste... Men det är nog för att jag älskar boken! Och såg framemot filmen så sjukt mycket men när den väl kom var den inget som boken. Stor flopp!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 10 aug, 2011 20:59 |
|
Boris
Elev |
Jag tycker att Dödsrelikerna Del 2 är sämst.
För mycket krig och sånt, enligt mig. Ny här, men smartare än dom flesta 10 aug, 2011 21:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Boris: Jag tycker att Dödsrelikerna Del 2 är sämst. För mycket krig och sånt, enligt mig. Hela Harry Potter-storyn leder fram till det kriget. Det är ju liksom upplösningen!? Dessutom innehåller den sjukt mycket kärlek.
10 aug, 2011 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen