Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ^ kan du ingen dag alls nästa vecka? fannyy, kul att höra! skapa ingen ny tråd förrän vi typ bestämt datum, tid och plats det får du ta och göra om jag lyckas bestämma mig, haha! 11 aug, 2011 22:50 |
|
kinshaw
Elev |
11 aug, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: annars tar jag med allihopa, bara för att få visa upp de (a) jag har då inget planerat, så jag kan haha, gör det du Jag kan skicka nå meddelanden till dom som var intresserade och kollar om dom är okej med det, så behöver man kanske inte göra ett bytt forum och fortsätta på det här? 11 aug, 2011 22:53 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag älskar Boden, seriöst. Litet, men ack så underbart. Jag ska dit nästa vecka tillochmed, haha! Boden; Den enda staden i Norrbotten som ökat med narkotikamissbruk medan de andra städer har sjunkit. Menar du mig? Njae, fullt upp med att: ϟ Städa rummet ϟ Umgås med folk som flyttar nu ϟ Bio med linnissocoollike ϟ Söka helgjobb, lol. Och sen vet jag inte hur mycket pengar jag har kvar efter att jag köpt dator + tillbehör (och tillbehör t mobilen). Tänkte att det skulle bli senare så man hinner dra upp pengasumman igen "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 aug, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Skrivet av Borttagen: Haha, jag älskar Boden, seriöst. Litet, men ack så underbart. Jag ska dit nästa vecka tillochmed, haha! Boden; Den enda staden i Norrbotten som ökat med narkotikamissbruk medan de andra städer har sjunkit. Jag skrattade som ett as när jag fick höra om att dom smugglade knark i böcker på biblioteket, seriöst. Vem kommer på idén? Älskar dock ändå Boden, för även om det är många som knarkar, så knarkar ju inte jag när jag är där, haha. Allt är så nära, älskar området nere vid älven och kvarnängen, stan är litet som bara den, men det är charmigt! 11 aug, 2011 23:02 |
|
kinshaw
Elev |
soratanaka jupp menade dig.
Ahaaa okej. Men vi får ha fler träffar helt enkelt :3 du råkar inte känna en som heter frida? 96:a, cheerleader, eller Dessi, 95:a ? fannyy, ja gör så! ![]()
11 aug, 2011 23:03 |
|
celina
Elev |
12 aug, 2011 10:21 |
|
kinshaw
Elev |
12 aug, 2011 10:29 |
|
celina
Elev |
12 aug, 2011 10:32 |
|
kinshaw
Elev |
12 aug, 2011 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen