Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Väldigt många har socialfobi och är blyga. Därför läser ni HP, för det är en flykt från verkligheten. Jag förstår. Jag är likadan.
15 aug, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna slippa min fobi för spindlar... för det kan jag inte se HP2 där vid spindlarna, det stör mig!
15 aug, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja bli modigare gällande att våga prata med kompisarna. Det blir bara sämre och sämre för varje år. När jag gick i ettan hade jag inte alls detta problem.
15 aug, 2011 15:56 |
|
Salem
Lärare |
15 aug, 2011 15:58 |
|
sten
Elev |
Bli frisk från ätstörningarna, I guess. Och bli av med alla tvångstankar och allt tvångsbeteende och fobierna.
15 aug, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av sten: Bli frisk från ätstörningarna, I guess. Och bli av med alla tvångstankar och allt tvångsbeteende och fobierna. Styrkekram från mig! 15 aug, 2011 16:03 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av sten: Bli frisk från ätstörningarna, I guess. Och bli av med alla tvångstankar och allt tvångsbeteende och fobierna. Styrkekram från mig! Från mig med! ♥ 15 aug, 2011 19:48 |
|
Weasley<3
Elev |
Skulle vilja våga vara mer mig själv med alla inte bara min familj och mina närmaste kompisar. Och så skulle jag vilja ha enklare att skaffa nya kompisar! Men det är det bara jag som kan ändra. Och Harry Potter har faktiskt hjälp mig att bestämma mig för att verkligen försöka ändra det. Jag har alltid HP med mig. Tänker särskilt på Ginny och Luna som är sig själva och otroligt coola personer!
![]() Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 17 aug, 2011 10:42 |
|
Fjortis
Elev |
Jag vet att tråden är gammal men jag ville inte göra en ny.
Jag skulle vilja ändra på min vikt, men jag är rädd för att utveckla en ätstörning. Trombones do it louder 6 nov, 2011 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 6 kl. 16:13
|
|
expelliarmus
Elev |
^ Alla vikter är normala. Prata helst inte om vikt och sånt i siffror då det triggar många och kan påverka många negativt. Prata med någon utbildad om dina känslor.
6 nov, 2011 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen