Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mindfuck

Forum > Off Topic > Mindfuck

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av IamAK:
Skrivet av Borttagen:
^Yepp.


men vad ska det vara på dom andra två?
Det får du ta reda på själv c:

7 nov, 2011 17:45

IamAK
Elev

Avatar


^ men jag hittar ju inte och om jag hittar något så vet jag inte om det är det som menas.

7 nov, 2011 17:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av IamAK:
^ men jag hittar ju inte och om jag hittar något så vet jag inte om det är det som menas.
1. Killens byxor.
2. Kolla in gungorna noga.

7 nov, 2011 17:47

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Buddha:
Hur stort universum är. Jag blir alltid så förvirrad när jag tänker "Det har inget slut, men inget kan vara oändligt" Eller "Om det tar slut vad finns då, är det som Men in black, att våran galax siitter fast i en s
glaskula på en katts halsband"

Det finns teorier att det är som en fotboll, plattor, om man åker ut ur ena "rutan" kommer man tillmaka till den motsvarande rutan på andra sidan bollen. Alltså skulle universum verka oändligt.
Det skulle då också fungera som speglar därför kan vi inte se slutet. Man ser inte spegelbilden av hur det ser ut just nu utan spegelbilden av så det såg ut när ljuset började färdas. Gömt i unversum borde det då finnas bilder av hur jorden såg ut i begynnelsen.


Jag skrev det där innantilll så det är lite messed up, men men mindfuck still.

7 nov, 2011 18:09

joel9324
Elev

Avatar


Tvättar in mina jeans heller, inte så ofta. De blir så jobbiga att gå i när de är tvättade!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

7 nov, 2011 18:12

Buddha
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Buddha:
Hur stort universum är. Jag blir alltid så förvirrad när jag tänker "Det har inget slut, men inget kan vara oändligt" Eller "Om det tar slut vad finns då, är det som Men in black, att våran galax siitter fast i en s
glaskula på en katts halsband"

Det finns teorier att det är som en fotboll, plattor, om man åker ut ur ena "rutan" kommer man tillmaka till den motsvarande rutan på andra sidan bollen. Alltså skulle universum verka oändligt.
Det skulle då också fungera som speglar därför kan vi inte se slutet. Man ser inte spegelbilden av hur det ser ut just nu utan spegelbilden av så det såg ut när ljuset började färdas. Gömt i unversum borde det då finnas bilder av hur jorden såg ut i begynnelsen.


Jag skrev det där innantilll så det är lite messed up, men men mindfuck still.


Jag förstod ordet "teori" men resten... MINDFUQ

7 nov, 2011 18:19

DeathDownAlex
Elev

Avatar


^mitt problem är att jag förstår det hela men jag skulle aldrig kunna förkläara det för någon..

7 nov, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


Jag körde en mindfuck på min lärare och skulle berätta om det för mamma.

"HAHA! Jag mindfuckade min lärare totalt idag!"
".. Va? Fantiserade du om honom eller vadå?"

Yeah, bra tolkning.

27 nov, 2011 18:20

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag körde en mindfuck på min lärare och skulle berätta om det för mamma.

"HAHA! Jag mindfuckade min lärare totalt idag!"
".. Va? Fantiserade du om honom eller vadå?"

Yeah, bra tolkning.


Haha, gud xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

27 nov, 2011 18:23

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_llm8z5tNFn1qho9bv.gif

THIS IS SO MINDFUCKING!!!

27 nov, 2011 18:27

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Off Topic > Mindfuck

Du får inte svara på den här tråden.