Musiksmak?
Forum > Off Topic > Musiksmak?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det Lyssnade inte alls min musiksmak Haha åsikt är åsikt Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^ 18 sep, 2011 00:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det Lyssnade inte alls min musiksmak Haha åsikt är åsikt Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^ Haha precis, det vi lyssnar på kan man kalla epic 18 sep, 2011 00:11 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det Lyssnade inte alls min musiksmak Haha åsikt är åsikt Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^ Haha precis, det vi lyssnar på kan man kalla epic HELL YEAH! Vad lyssnar du mer på för band/artister ? 18 sep, 2011 00:13 |
|
cirklar
Elev |
Jag lyssnar mest på alternativ rock. Punk, pop och metal lyssnar jag också på rätt så mycket på. Men det kan hända att jag lyssnar på något annat också
18 sep, 2011 00:48 |
|
Borttagen
|
Vet inte vad man ska kalla den.. haha! Men mycket olika sorters rock, punkrock, poprock, post-hardcore, grosspop, electro/soundeffect rock osvosvosvosv.
Det senaste halvåret har jag dock börjar lyssna en heeel del på pop också, eller vad man ska kalla det (tänk katy perry, britney, gaga, jedward osv haha). Men ja, det mesta inom rock och gärna med inslag av elektroniskt och kanske t.o.m rap (( Det enda jag inte klarar av är hip hop och rnb. 18 sep, 2011 03:18 |
|
Borttagen
|
massa låtar från o.c, oth, tvd, glee och andra älskade serier.
soundtracks från bra filmer the shins temper trap mumford and sons gud det kommer sluta med att jag skriver upp hela min itunes lista o.o 18 sep, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
Allt och lite till! Nä men jag lyssnar på Rock, punk, Svenks pop en del pop dock inte mycket och soundtracks. Är det jag lyssnar mäst på
18 sep, 2011 16:28 |
|
Enchanted
Elev |
^
^ One tree hill sountrack ♥ Jag har de 3 första 18 sep, 2011 16:28 |
|
aggsih
Elev |
Dubstep, hardstyle, hiphop, RnB, alltså ja.
allt från skrillex, slipknot till eminem You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 19 sep, 2011 01:05 |
|
Celebikai
Elev |
http://open.spotify.com/user/torakiak/playlist/1c9oN4nIaiOhXisqJ2lbI6
Har jag redan skrivit här? anywho, min spotifylista c: ![]()
19 sep, 2011 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen