Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Musiksmak?

Forum > Off Topic > Musiksmak?

1 2 3 ... 6 7 8 9
Användare Inlägg
Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det it is dog donut epic


Lyssnade inte alls min musiksmak


Haha åsikt är åsikt Håller med dig, det var min kusin som skrev det där btw. Han greekar ratatat. Han förstörde mitt musik rykte här på mugglis


Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^

18 sep, 2011 00:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det it is dog donut epic


Lyssnade inte alls min musiksmak


Haha åsikt är åsikt Håller med dig, det var min kusin som skrev det där btw. Han greekar ratatat. Han förstörde mitt musik rykte här på mugglis


Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^


Haha precis, det vi lyssnar på kan man kalla epic

18 sep, 2011 00:11

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av Borttagen:
hör upp allihop. för er som inte lyssnat på bandet ratatat. gör det it is dog donut epic


Lyssnade inte alls min musiksmak


Haha åsikt är åsikt Håller med dig, det var min kusin som skrev det där btw. Han greekar ratatat. Han förstörde mitt musik rykte här på mugglis


Var det? :O Haha, det kändes inte som din musik smak^^ Vi som lyssnar på Keane gillar bara bra musik^


Haha precis, det vi lyssnar på kan man kalla epic


HELL YEAH! Vad lyssnar du mer på för band/artister ?

18 sep, 2011 00:13

cirklar
Elev

Avatar


Jag lyssnar mest på alternativ rock. Punk, pop och metal lyssnar jag också på rätt så mycket på. Men det kan hända att jag lyssnar på något annat också

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

18 sep, 2011 00:48

Borttagen

Avatar


Vet inte vad man ska kalla den.. haha! Men mycket olika sorters rock, punkrock, poprock, post-hardcore, grosspop, electro/soundeffect rock osvosvosvosv.

Det senaste halvåret har jag dock börjar lyssna en heeel del på pop också, eller vad man ska kalla det (tänk katy perry, britney, gaga, jedward osv haha).

Men ja, det mesta inom rock och gärna med inslag av elektroniskt och kanske t.o.m rap ((

Det enda jag inte klarar av är hip hop och rnb.

18 sep, 2011 03:18

Borttagen

Avatar


massa låtar från o.c, oth, tvd, glee och andra älskade serier.
soundtracks från bra filmer
the shins
temper trap
mumford and sons

gud det kommer sluta med att jag skriver upp hela min itunes lista o.o

18 sep, 2011 16:23

Borttagen

Avatar


Allt och lite till! Nä men jag lyssnar på Rock, punk, Svenks pop en del pop dock inte mycket och soundtracks. Är det jag lyssnar mäst på

18 sep, 2011 16:28

Enchanted
Elev

Avatar


^
^

One tree hill sountrack Jag har de 3 första

18 sep, 2011 16:28

aggsih
Elev

Avatar


Dubstep, hardstyle, hiphop, RnB, alltså ja.
allt från skrillex, slipknot till eminem

You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem

19 sep, 2011 01:05

Celebikai
Elev

Avatar


http://open.spotify.com/user/torakiak/playlist/1c9oN4nIaiOhXisqJ2lbI6

Har jag redan skrivit här? anywho, min spotifylista c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

19 sep, 2011 20:44

1 2 3 ... 6 7 8 9

Forum > Off Topic > Musiksmak?

Du får inte svara på den här tråden.