Dobby?
Forum > Harry Potter > Dobby?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
och jag som trodde han var på riktigt xD
8 dec, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
jag stör mig på att han är med i så många av böckerna men bara i två filmer
8 dec, 2011 20:39 |
|
JosefinFini
Elev |
8 dec, 2011 20:43 |
|
Emmy Weasly
Elev |
Jag grät som en åsna när han dog och så gät jag som en ko när Severus Snape dog och så är detså varkert när Lilly & Severus e små... ♥ ! Oj nu gick jag över temat... Dobby var det jag I ♥ him sooo
8 dec, 2011 20:46 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Awww.... var han inte på riktigt?
11 dec, 2011 22:12 |
|
Rowena
Elev |
Dobby ♥
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 12 dec, 2011 09:00 |
|
themarauder
Lärare |
Haha, älskar i intervjuerna med Radcliffe när han berättar om hur det var att agera mot tennisbollen, haha!
=) - just like themarauder 12 dec, 2011 09:07 |
|
Borttagen
|
Dobby var tuffast av dom alla! DOBBY FOR PRESIDENT!
12 dec, 2011 09:40 |
|
Mahoqny
Elev |
Skrivet av themarauder: Haha, älskar i intervjuerna med Radcliffe när han berättar om hur det var att agera mot tennisbollen, haha! Åååh, har du länk eller i vilken film? ~Toujours pur~ 12 dec, 2011 10:18 |
|
Draken Norbert
Elev |
12 dec, 2011 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen