Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Varierar som tusan faktiskt. Ibland är jag sjukt tjurig på morgnar och jättepigg och på bra humör på kvällen, ibland tvärtom. Oftast är jag väl nattmänniska, men har ett rätt galet sömnbehov så lever sällan ut det, haha.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 5 apr, 2015 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen