Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Engelska is the shit ♥
15 aug, 2011 14:18 |
|
annawpotter
Elev |
"Stopp,stopp,stopp du kommer peta ut nåns ögaaaa, och förresten säger du fel, det är leviosa inte leviosaaaa...."
HAHAHA, Det fulaste som finns!!! ![]()
15 aug, 2011 14:19 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av annawpotter: "Stopp,stopp,stopp du kommer peta ut nåns ögaaaa, och förresten säger du fel, det är leviosa inte leviosaaaa...." HAHAHA, Det fulaste som finns!!! Hahahhaha det måste jag lyssna på igen, var så längesedan ;o såg nämligen CoS på svenska senast. :o 15 aug, 2011 14:21 |
|
mellanrum
Elev |
15 aug, 2011 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av annawpotter: "Stopp,stopp,stopp du kommer peta ut nåns ögaaaa, och förresten säger du fel, det är leviosa inte leviosaaaa...." HAHAHA, Det fulaste som finns!!! Skrivet av annawpotter: "Stopp,stopp,stopp du kommer peta ut nåns ögaaaa, och förresten säger du fel, det är leviosa inte leviosaaaa...." HAHAHA, Det fulaste som finns!!! Den suger håååårt xd 15 aug, 2011 14:22 |
|
nagin
Elev |
det kvittar för mig men helst på engelska
15 aug, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Engelska ♥♥ Älskar verkligen det språket ♥
15 aug, 2011 18:33 |
|
Hermione626
Elev |
16 aug, 2011 15:33 |
|
Borttagen
|
Måste köpa alla böcker på engelska... Min brorsa hade dem på svenska, men när han flyttade för ett par år sen tog han med sig dem. Sen har jag inte läst dem förrän jag nyligen lånade alla böcker på engelska av min kompis morsa, och nu vill jag ha en egen uppsättning ^^,
Kan få alla böcker för 600 kr, någon som vet något ställe där man kan få dem billigare? (engelska då...) 16 aug, 2011 21:16 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Det är jättejobbigt när man ser på svenskt tal. ;(
Hola, Mishamigos! 16 aug, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen