Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
Jag sitter och installerar en massa program eftersom jag just installerat om datorn, haha :p
Godnatt childhoodlight!
29 jul, 2011 00:42 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2011 09:41 |
|
childhoodlight
Elev |
29 jul, 2011 10:22 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av Celebikai: ![]() Gillar den scenen x3 ^ Jag är inne på mugglis, gsm och tumblr, HUR UTTALAR MAN TUMBLR? Åh, älskar den med! Haha, speciellt Harrys uttryck!
29 jul, 2011 10:30 |
|
Smile
Elev |
Jag längtar till jag fyller år....på söndag! Samma dag som Harry :-]
Det e vad jag gör xD
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
29 jul, 2011 14:05 |
|
Riddiculus
Elev |
Typ, tumm-blär x3 Min favoritglass är typ, Magnum Strawberry White ♥♥♥ 29 jul, 2011 15:01 |
|
whirlwinds
Elev |
sitter och installerar en massa downloads till the sims, åhåhåhåhå ska börja spela igen♥♥♥♥♥♥ har hittat hogwarts-klädnader och häxhattar och harry potter-ärr och hela skiten hehe
29 jul, 2011 15:09 |
|
Riddiculus
Elev |
Skrivet av whirlwinds: sitter och installerar en massa downloads till the sims, åhåhåhåhå ska börja spela igen♥♥♥♥♥♥ har hittat hogwarts-klädnader och häxhattar och harry potter-ärr och hela skiten hehe amg, asum ♥ 29 jul, 2011 22:22 |
|
Episkey
Elev |
29 jul, 2011 22:26 |
|
childhoodlight
Elev |
29 jul, 2011 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen