Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kara Clover
Elev |
Sorry.
I cried to sleep when watched HpD Part2...Snyft! 14 jul, 2011 09:56 |
|
mine
Elev |
14 jul, 2011 11:02 |
|
Borttagen
|
*bevakar*
14 jul, 2011 11:44 |
|
Borttagen
|
Kara Clover det är okej men jag skriver gärna själv!
---------------------------------------- - Så ni är tillsammans? Frågade Teodore Nott. Jag tittade på Draco som nickade. Jag log och nickade också. - Ja det är vi! Jag kramade hans hand med värme. - Hermione? Jag tittade på Blaise som rodnade. - Ja Blaise? Han tittade upp och log. - Varför går du inte i Slytherin? Jag suckade. - Därfär jag är mugglarfödd! Sa jag och tittade ner i gräset. Blaise suckade. - Skit samma. Vi går och frågar Professor Dumbledore om man kan byta elevhem efter lektionen vid middagen om du vill? Jag tittade på alla Slytherinelever som tittade förhoppningsvist på mig och nickade. - Det är klart jag vill! Svarade jag och tittade in i ögonen på Draco och log stort. Örtläran började och slutade. Denna gången fick jag en massa konstiga blickar av de andra Gryffindoreleverna eftersom jag satt med Slytherineleverna! Senare på dagen efter en lektion i förvandlingskonst med Huffelpuff eleverna var det middag. Jag, Draco, Blaise, Pansy och Teo gick fram till lärarbordet. - Professor Dumbledore? Sa Blaise och log. Dumbledore tittade upp och såg ytterst förvånad ut då han såg mig hålla hand med Draco. - Ja Mr Zabini? - Kan man byta elevhem? Om han såg förvånad ut så såg han ut som om han skulle ramla av stolen. - Ursäkta vad? Frågade han förvånat. Jag log. - Jag vill byta! Han tittade på mig. - Miss granger det är omöjligt! Jag suckade och tittade ner i golvet, kämpandes för att inte börja gråta. - Men kan hon sitta med oss då? Undrade Draco hoppfullt. Dumbledore tänkte efter och tittade på Snape som log mot oss alla. Ja log och nickade. - Okej Miss Granger du får sitta vid Slytherinbordet! Jag tackade och gick till Slytherin bordet med alla efter mig. Jag och Draco satte oss brevid varandra. Just i den stunden var jag så lycklig man kunde bli. Jag brydde mig inte ens om att Harry och Ron just i denna stund snackade skit om mig med Seamus och Dean!! mera?? 14 jul, 2011 11:51 |
|
amasom
Elev |
mer mer super bra!
It’s all that I love, and it's all that I need. HOGWARTS, HOGWARTS Pottermore namn: GhostOwl178 14 jul, 2011 12:08 |
|
Borttagen
|
MER!!!
14 jul, 2011 12:21 |
|
mine
Elev |
14 jul, 2011 12:32 |
|
Borttagen
|
Middagen var gudomlig. Både maten och sällskapet.
Efter maten hade vi inga lektioner utan jag och Draco gick runt sjön. Ensama. - Draco? Frågade jag och tittade ner på våra sammanflätade händer. - Vad är det gumman? Frågade han och log. Jag drog ett djupt andetag och sa: - Vad säger dina föräldrar om oss? Han stelnade till innan han fortsatt att gå. - Dom sa att det var mitt val! Jag nickade. Vi stannade vid ett berg. - Ska vi klättra upp? Det är fortfarande 3 timmar tills utegångsförbudet så tid har vi? Undrade jag nervöst. - Ja det gör vi! Draco klättrade först och hjälpte mig sedan när det blev svårare för mig. Efter 5 minuter stog vi på det höga berget och tittade ut över slottet och sjön. Jag kände hur Draco la armarna runt mig och kramade mig bakifrån. Jag vände mig om så vi stog ansikte mot ansikte och mitt hjärta började dunka. Jag slår vad om att Draco hörde det. Hans ögon, hans ansikte allt är perfekt med honom. Jag kunde inte låta bli så jag lutade mig fram och tryckte mina läppar mot hans. Det blixtrade om oss jag lovar. Det var fantastiskt. När vi tog luft sa Draco generat: - Wow.. - Det var rätt ord. Draco Malfoy jag älskar dig! Han log och suckade av glädje. - Hermione Granger jag älskar dig med! Och där blev det en kyss till. Sen började vi gå tillbaka till slottet. - Eh vilka är det där? Undrade Draco och pekade på ett par som stog under ett träd och kramades. Jag tittade nämre och frustade av skratt. - Vad är det? Jag drog ett djupt andetag och slutade skratta. - Det är Pansy och Ron! Mera? 14 jul, 2011 12:34 |
|
Borttagen
|
MER!!!
14 jul, 2011 12:41 |
|
mine
Elev |
14 jul, 2011 12:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen