Barnprogram ^^
Forum > Off Topic > Barnprogram ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju
och sen Ronny & Julia ♥33 har en Ronny & Julia bok ^^ Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. ![]()
4 jul, 2011 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot 4 jul, 2011 23:39 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bugglan: Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan! Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla Håller med! Och sommarlovsmorgon! Jag älskade emblas hemlighet när det sändes, och flight 29 down, och gissa hur lycklig jag blev när min kusin berättade att det sänds nu?! ;D EDIT: Och mysteriet på greveholm, brukar sitta med mina syskon och titta på det varje jul Ja, sommarlovsmorgon! ![]()
4 jul, 2011 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Ooohja, jag tittar på "Kalla kårar" hela tiden. Det var den läskigaste tv-serien jag någonsin hade sett när jag var liten, och jag är fortfarande rädd för musiken i introt. xD Vad handlade den om?^^ Det var en massa läskiga berättelser. :o En av berättelserna handlade t.ex om en ond docka som levde och den orsakade många sömnlösa nätter när jag var liten. x) 4 jul, 2011 23:40 |
|
Bugglan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bugglan: Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan! Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla Håller med! Och sommarlovsmorgon! Jag älskade emblas hemlighet när det sändes, och flight 29 down, och gissa hur lycklig jag blev när min kusin berättade att det sänds nu?! ;D EDIT: Och mysteriet på greveholm, brukar sitta med mina syskon och titta på det varje jul Juste mysteriet på greveholm glömde jag, den bästa någonsig typ! OCH GÅR EMBLAS HEMLIGHET NU!?!?? VAR? NÄR? :O 4 jul, 2011 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bugglan: Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan! Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla Håller med! Och sommarlovsmorgon! Jag älskade emblas hemlighet när det sändes, och flight 29 down, och gissa hur lycklig jag blev när min kusin berättade att det sänds nu?! ;D EDIT: Och mysteriet på greveholm, brukar sitta med mina syskon och titta på det varje jul Ja, sommarlovsmorgon! "hej, hej sommar!" tror det var han, satan så bra han är! Bugglan; Nej, det går inte nu 4 jul, 2011 23:41
Detta inlägg ändrades senast 2011-07- 4 kl. 23:42
|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot nää, var jättebra ju! ![]()
4 jul, 2011 23:42 |
|
Skroffsan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bugglan: Och så var ju julkalendrarna så bra förut, typ Dieselråttor och Sjömansmöss och Håkan Bråkan! Julkalendrarna blir bara sämre och sämre för varje år känns det som, fast ändå känner jag mig tvungen att kolla Håller med! Och sommarlovsmorgon! Jag älskade emblas hemlighet när det sändes, och flight 29 down, och gissa hur lycklig jag blev när min kusin berättade att det sänds nu?! ;D EDIT: Och mysteriet på greveholm, brukar sitta med mina syskon och titta på det varje jul Ja, sommarlovsmorgon! "hej, hej sommar!" tror det var han, satan så bra han är! Bugglan; Nej, det går inte nu Den e dubbad till svenska Kram...! 4 jul, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot nää, var jättebra ju! Haha, hotell gyllene knorren sög ju! men jag kom på, för några år sen sändes något där en tjej kom ut ur ett dataspel och så, och sen i slutet fick nån ett syskon eller något, och mina komisar sa att det inte var en julkalender utan typ jullovsmorgon bara,. är det någon som fattar vilken jag menar? Bugglan; nej, om du går in på svt play och spolar till slutet och har på fullskärm så kan man välja engelska 4 jul, 2011 23:45 |
|
Skroffsan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: JAG ♥ TROLLTIDER, bästa julkalendern ju Lasse Majas detektivbyrå gillade jag inte så mkt, gillade mer böckerna ._. Skojar du? Jag var asrädd när jag såg trolltider! Lasse Majas ägde däremot nää, var jättebra ju! Haha, hotell gyllene knorren sög ju! men jag kom på, för några år sen sändes något där en tjej kom ut ur ett dataspel och så, och sen i slutet fick nån ett syskon eller något, och mina komisar sa att det inte var en julkalender utan typ jullovsmorgon bara,. är det någon som fattar vilken jag menar? o, o, o, du menar fituria? ^^ Det gick på badabodabo och var sommarlovsmorgon ^^ Kram...! 4 jul, 2011 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen